Gravid - men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg (endelig) sidder med en positiv test. Jeg er utrolig glad, men noget holder glæden tilbage  Vi har prøvet at blive gravid i godt et halvt år. I starten holdt jeg mig fra alkohol og smertestillende, men som tiden gik, følte jeg PB fyldte alt for meget og min hverdag var fuld af restriktioner. Jeg har derfor prøvet at flytte fokus på noget andet i håb om at det mentale ikke vil påvirker PB så meget. Jeg har derfor taget nogle stærke smertestillende og har været i byen med alkohol og rødvin til god mad hjemme med kæresten. Nu sidder jeg så her og har den største dårlig samvittighed. Jeg ved godt, at det ikke kan ændre mine handlinger men øv hvor er jeg ked af. Skulle ha holdt mig til mine restriktioner, så havde jeg undgået denne følelse af dårlig samvittighed.

Ja hvad vil jeg egentlig med dette indlæg. Måske få mine tanker skrevet ned. Det er ikke noget jeg har lyst til at snakke med mine veninder om. Jeg er alt for nervøs til at de vil pege finger af mig. 

Jeg håber ikke, at denne dårlige samvittighed vil følge mig gennem hele graviditeten, for jeg har virkelig glædet mig så meget til at kunne stå med en positiv test og til at blive mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg (endelig) sidder med en positiv test. Jeg er utrolig glad, men noget holder glæden tilbage  Vi har prøvet at blive gravid i godt et halvt år. I starten holdt jeg mig fra alkohol og smertestillende, men som tiden gik, følte jeg PB fyldte alt for meget og min hverdag var fuld af restriktioner. Jeg har derfor prøvet at flytte fokus på noget andet i håb om at det mentale ikke vil påvirker PB så meget. Jeg har derfor taget nogle stærke smertestillende og har været i byen med alkohol og rødvin til god mad hjemme med kæresten. Nu sidder jeg så her og har den største dårlig samvittighed. Jeg ved godt, at det ikke kan ændre mine handlinger men øv hvor er jeg ked af. Skulle ha holdt mig til mine restriktioner, så havde jeg undgået denne følelse af dårlig samvittighed.

Ja hvad vil jeg egentlig med dette indlæg. Måske få mine tanker skrevet ned. Det er ikke noget jeg har lyst til at snakke med mine veninder om. Jeg er alt for nervøs til at de vil pege finger af mig. 

Jeg håber ikke, at denne dårlige samvittighed vil følge mig gennem hele graviditeten, for jeg har virkelig glædet mig så meget til at kunne stå med en positiv test og til at blive mor 

Min søster brugte også lang tid på at lave lillebror, og vi havde været i byen og festet igennem da hun dagen efter testede positiv, og han er altså fin her 10år efter 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Os&lilledig

Antager stærkt at du ikke vidste du var gravid. Det er en helt anden snak hvis du vidste du var gravid 

Sket er sket og du passer bare få fra nu, og så nyder du din gravidtet 

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Antager stærkt at du ikke vidste du var gravid. Det er en helt anden snak hvis du vidste du var gravid 

Sket er sket og du passer bare få fra nu, og så nyder du din gravidtet 

Nej vidste det ikke. Har ingen symptomer haft omkring det. Det har mærket som om menstruationen var på vej, men da jeg nu er gået over tid tog jeg en test tidligere i dag som jo så var positiv. 

Nu vil jeg sørge for at holde mig fra alt man bliver frarådet ☺ skal bare lige finde ud af hvad det dækker over - altså udover alkohol.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Min søster brugte også lang tid på at lave lillebror, og vi havde været i byen og festet igennem da hun dagen efter testede positiv, og han er altså fin her 10år efter 

Jeg håber inderligt ikke det får nogen betydning men vil hel klart informere lægen om det når jeg engang skal derop.

Anmeld Citér

13. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det skal du ikke bekymre dig om. Baby får faktisk slet ikke næring fra dig første par uger.

Det var ikke planlagt da jeg blev gravid, og jeg var på en spejderlejr hvor der blev drukket øl hver dag, og festet igennem den ene aften. -Det var den uge jeg skulle have haft mens. Da jeg kom hjem tog jeg en test som så var positiv. 

I dag har jeg en sund og rask datter på 10mdr, der bestemt ikke har taget skade af det

Så slap du af og nyd din graviditet.

Forresten tillykke med spiren

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.