Hvornår kan jeg teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. maj 2015

The wish

Hej håber der er nogen der kan prøve at forklare mig hvornår jeg kan teste. Første mens dag den 13 april efter kirugisk abort i feb. Ægløsning ca 27.28,29 positiv alle dage. Hvornår burde jeg så ku teste. Tog en graviditetstest igår og idag begge meget negative. Det prikker lidt i underlivet, har lidt kvalme engang imellem, men ingen ømme bryster som sidst og ingen bumser på hagen som jeg også fik sidst( som desværre endte i en abort i 12 uge ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

The wish

The wish skriver:

Hej håber der er nogen der kan prøve at forklare mig hvornår jeg kan teste. Første mens dag den 13 april efter kirugisk abort i feb. Ægløsning ca 27.28,29 positiv alle dage. Hvornår burde jeg så ku teste. Tog en graviditetstest igår og idag begge meget negative. Det prikker lidt i underlivet, har lidt kvalme engang imellem, men ingen ømme bryster som sidst og ingen bumser på hagen som jeg også fik sidst( som desværre endte i en abort i 12 uge ) 

Skal lige siges at min cyklus plejer at være længere end 28 dvs min ægløsning plejer være sent, men denne gang var den præcis 14 dage efter første mens dag. Ved ik om aborten har rykket lidt på den. Og hva det nu betyder

Anmeld Citér

12. maj 2015

Hvornårerdetos

Du burde godt kunne teste da dj ville være omkring 4+.. Men så længe din mens ikke er kommet kan du i princippet teste Vi kan jo håbe mens ikke kommer og at du bare er en af dem der først kan teste Positic sent ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.