Hej med dig
Jeg ved ikke om min situation er sammenlignelig, men jeg ville nu alligevel lige smide en kommentar til dig. Jeg er ked af at høre at der er så langt ventetid på operationen, det kan være vældig frustrerende.
Jeg fik bortopereret min ene æggeleder i efteråret 2013, og den anden for blot en uge siden. Begge gangene grundet graviditeter udenfor livmoderen (de opdagede således først mine sammenvoksninger for sent, modsat af hvad det lyder til med dig).
Derfor er der "kun" IVF tilbage som mulighed for os. Vi har været igennem to forsøg, hvoraf den ene endte som en bio. Nu venter vi på at jeg kommer mig over den seneste operation og at vi således kan komme i gang med næste forsøg.
Operationen i sig selv er ikke så slem. Den tager et par timer og man forblive som regel på hospitalet natten over. Mine værste gener har været forbundet med fjernelsen af graviditeterne (som sad i æggelederne) og dette bliver du jo forskånet for.
Efter operationen vil jeg tro at I bliver bedt om at vente til næste almindelige blødning, som regel indenfor 4-6 uger.
Uanset hvad, så tænker jeg at I skal til en forsamtale med de læger som skal operere dig, og her vil du få mulighed for at stille en masse spørgsmål.
Alt det bedste til dig og rigtig meget held og lykke med det hele.
Kh Signe
www.erduherikkesnart.wordpress.com
Anmeld
Citér