Mærkelig test - andre der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
10 svar
8 synes godt om
12. maj 2015

nielsen80

Lidt i tvivl om, hvor jeg skal oprette den tråd. Sagen er, at jeg er i gang med nedregulering til et ivf forsøg. Jeg er gået 3 dage over tid, og skulle havde haft en skanning i dag med henblik på opstart af menopur. Problemet er, at jeg stadig ikke har fået min mens og min skanning er derfor aflyst til min mens kommer.

Klinikken har bedt mig om at forsætte med at teste for at udelukke en graviditet som årsag til manglende mens. Min test ser dog VILDT mærkelig ud(og har ikke flere). Der er kommet en bøjet streg efter en 30 min - jeg synes der var lidt lige da jeg tog den, men det er blevet meget tydligere nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

jenny4

Hmm jeg er ikke inde i behandlingsverdenen men jeg ville ikke turde tro på en bøjet streg efter 30 min. 

Tror du er nødt til at købe en ny test desværre.

Anmeld Citér

12. maj 2015

nielsen80

jenny4 skriver:

Hmm jeg er ikke inde i behandlingsverdenen men jeg ville ikke turde tro på en bøjet streg efter 30 min. 

Tror du er nødt til at købe en ny test desværre.

Det er også min konklussion! Men tak for svar!

Det er ikke engang en rigtig streg - synes bare den ser vildt mærkelig ud........Også hader jeg at teste, så jo færre jo bedre. Men slipper nok ikke for at lave en ny i morgen tidlig med mindre mens kommer i dag.

Er endnu ikke på nogle hormoner, der kan give udslag på en test - men de hormoner jeg tager kan give uregelmæssig mens, hvorfor det jeg er gået over normal tid ikke kan tages som et tegn. Det var derfor det skulle med.

Ned dog køb en ny test, og så husk at smide den ud efter 5 min....

Anmeld Citér

12. maj 2015

modesty

nielsen80 skriver:

Lidt i tvivl om, hvor jeg skal oprette den tråd. Sagen er, at jeg er i gang med nedregulering til et ivf forsøg. Jeg er gået 3 dage over tid, og skulle havde haft en skanning i dag med henblik på opstart af menopur. Problemet er, at jeg stadig ikke har fået min mens og min skanning er derfor aflyst til min mens kommer.

Klinikken har bedt mig om at forsætte med at teste for at udelukke en graviditet som årsag til manglende mens. Min test ser dog VILDT mærkelig ud(og har ikke flere). Der er kommet en bøjet streg efter en 30 min - jeg synes der var lidt lige da jeg tog den, men det er blevet meget tydligere nu.

Det er helt normalt at menstruationen er forsinket når man er i nedregulering. 

En bøjet streg efter 30 min. er ikke gyldig.

Anmeld Citér

12. maj 2015

nielsen80

modesty skriver:

Det er helt normalt at menstruationen er forsinket når man er i nedregulering. 

En bøjet streg efter 30 min. er ikke gyldig.

ved godt det er helt normalt. Har altid forsinket mens, når jeg er i nedregulering. Det var derfor det skulle med, så ingen tog det som et tegn på noget.

Stregen(det er ikke en streg, det er en bøjet tingest) var der fra start, men er blevet meget tydligere nu. Men tror nu også det er ugyldigt, og der er ikke andet for end at købe en pakke test mere, også teste i morgen tidlig igen.

HADER bare at teste, vil næsten hellere tage en hormonsprøjte - men må nok bide i det sure æble her.

Anmeld Citér

12. maj 2015

modesty

nielsen80 skriver:

ved godt det er helt normalt. Har altid forsinket mens, når jeg er i nedregulering. Det var derfor det skulle med, så ingen tog det som et tegn på noget.

Stregen(det er ikke en streg, det er en bøjet tingest) var der fra start, men er blevet meget tydligere nu. Men tror nu også det er ugyldigt, og der er ikke andet for end at købe en pakke test mere, også teste i morgen tidlig igen.

HADER bare at teste, vil næsten hellere tage en hormonsprøjte - men må nok bide i det sure æble her.

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du skal teste? Det er jeg aldrig blevet bedt om. De vil vel kunne se på den næste scanning om du er gravid, hvis det er.

Anmeld Citér

12. maj 2015

nielsen80

modesty skriver:

Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du skal teste? Det er jeg aldrig blevet bedt om. De vil vel kunne se på den næste scanning om du er gravid, hvis det er.

Faktisk et godt spørgsmål - jeg tænkte det var fordi, at hvis det var graviditet, så skulle jeg stoppe med næsespray, også have diverse tider aflyst.

Ved godt at suprecur ikke er farlig for en graviditet, men tænker ikke man ligefrem anbefaler at tage den i længere tid, hvis det nu er det.Men jeg er ikke gravid, det er så urealistisk det skulle ske nu efter så mange år og mislykket forsøg. Og JA ville faktisk heller skannes, stoppe med at teste(for hader det med passion). Det er en privat klinik, vi har et fælles barn også lavet ved ivf, så måske jeg skulle gå dem på klingen med det! Så må de skanne, sikre det ikke er en cyste eller lign der forsinker, så er jeg fri for at skulle teste hver anden dag.

Anmeld Citér

12. maj 2015

xStinepigen

nielsen80 skriver:

Umiddelbart ville jeg sige det bare var rest farve.. Men havde helt klart købt en ny

Anmeld Citér

12. maj 2015

nielsen80

xStinepigen skriver:

Umiddelbart ville jeg sige det bare var rest farve.. Men havde helt klart købt en ny

Du har nok ret, har bare ikke set noget lign før.

Tror faktisk jeg får klinikken til at skanne i stedet for de trælse test! Det var der en anden der nævnte, og synes det ville være den bedste løsning, fremfor at skulle teste indtil mens kommer ( hader testene med passion)

Anmeld Citér

12. maj 2015

xStinepigen

nielsen80 skriver:

Du har nok ret, har bare ikke set noget lign før.

Tror faktisk jeg får klinikken til at skanne i stedet for de trælse test! Det var der en anden der nævnte, og synes det ville være den bedste løsning, fremfor at skulle teste indtil mens kommer ( hader testene med passion)

En scanning er også en god idé, det eneste der er, er bare at nogle gange afhænger det hvor langt man er henne, om man kan se noget . BAre så man ikke fået et unødvendigt svar, som at man ikke er gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.