Jeg er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
1 synes godt om
12. maj 2015

DetAss

jeg er snot forvirret..

tog en test her til morgen, da jeg de seneste par dage har haft SÅ ondt i venstre side. 

Umiddelbart så den negativ ud, men da jeg samlede den op, og ville smide den i skraldespanden, så jeg en meget utydelig streg.. Kan simpelthen ikke finde ud af om det er mit hoved der er totalt ved siden af, eller om det er ønsketænkning efter at det gik galt for os i februar. 

Kigger jeg direkte på testen, så er den negativ. Drejer jeg den en smule er den meget utydelig positiv.. 

Kan det være stregen der "skinner" igennem, eller kommer den KUN frem hvis der er bid? Synes jo ikke jeg plejer at kunne ane noget som helst, når den er brangende negativ.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

MMOGM

DetAss skriver:

jeg er snot forvirret..

tog en test her til morgen, da jeg de seneste par dage har haft SÅ ondt i venstre side. 

Umiddelbart så den negativ ud, men da jeg samlede den op, og ville smide den i skraldespanden, så jeg en meget utydelig streg.. Kan simpelthen ikke finde ud af om det er mit hoved der er totalt ved siden af, eller om det er ønsketænkning efter at det gik galt for os i februar. 

Kigger jeg direkte på testen, så er den negativ. Drejer jeg den en smule er den meget utydelig positiv.. 

Kan det være stregen der "skinner" igennem, eller kommer den KUN frem hvis der er bid? Synes jo ikke jeg plejer at kunne ane noget som helst, når den er brangende negativ.. 

Prøv at skil testen ad, så kan man nemmere se om det er en skyggestreg eller om der er farve i. Kan godt se noget  krydser 

Anmeld Citér

12. maj 2015

DetAss

MMOGM skriver:

Prøv at skil testen ad, så kan man nemmere se om det er en skyggestreg eller om der er farve i. Kan godt se noget  krydser 

Godt det ikke kun er mig.. 

Har lige prøvet at skille den ad.. Og taget endnu et billede.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. maj 2015

MMOGM

DetAss skriver:

Godt det ikke kun er mig.. 

Har lige prøvet at skille den ad.. Og taget endnu et billede.. 

Jeg kan se farve i den! 

Hvor langt vil du være?

Anmeld Citér

12. maj 2015

DetAss

MMOGM skriver:

Jeg kan se farve i den! 

Hvor langt vil du være?

Uh.. Tør næsten ikke håbe.. 

Jamen det er så et rigtig godt spørgsmål. For havde en SA i februar og har ikke haft min mens siden. Og oveni har jeg PCOS, så kan ikke holde styr på hvornår jeg får mens og hvornår jeg ikke gør..

men må nok hellere prøve, at teste igen om et par dage eller om en lille uges tid.. Inden jeg tør at tro på, at den er god nok 

men hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke er ene om at kunne se farve. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

MMOGM

DetAss skriver:

Uh.. Tør næsten ikke håbe.. 

Jamen det er så et rigtig godt spørgsmål. For havde en SA i februar og har ikke haft min mens siden. Og oveni har jeg PCOS, så kan ikke holde styr på hvornår jeg får mens og hvornår jeg ikke gør..

men må nok hellere prøve, at teste igen om et par dage eller om en lille uges tid.. Inden jeg tør at tro på, at den er god nok 

men hvor er jeg dog glad for, at jeg ikke er ene om at kunne se farve. 

Håber på den udvikler sig 

og held og lykke.  Kan godt forstå du ikke tør tro på det. Det tør man næsten aldrig i starten 

Anmeld Citér

12. maj 2015

stinemavepine

Ta' en ny test i stedet.

Efter tid kan tests vise et falsk positivt svar, så man kan kun regne med det svar der kommer indenfor den afsatte tid.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Mom2

Ser intet på det billede ud over den ene tydelige streg. Vent til i morgen tidlig og så tag en ny test, efter tid kan du ikke regne med den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.