Hvilken aldersgruppe omhandler Vores Børn bladet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2015

Loa

Ja som overskriften siger?

Synes ikke rigtig jeg kunne finde noget om det på nettet. Mere, jeg har en datter på snart 5, er bladet irrelevant for mig nu, hvis det nu f.eks. kun eller primært omhandler 0-3 år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2015

Fremad

Loa skriver:

Synes ikke rigtig jeg kunne finde noget om det på nettet. Mere, jeg har en datter på snart 5, er bladet irrelevant for mig nu, hvis det nu f.eks. kun eller primært omhandler 0-3 år.

Jeg har i en del år ikke læst den da den ganske enkelt er småbørns familier, 3+og så synes jeg ikke er er noget til de ældre... 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Loa

sscm skriver:

Jeg har i en del år ikke læst den da den ganske enkelt er småbørns familier, 3+og så synes jeg ikke er er noget til de ældre... 

Okay øv.

Så gider jeg ikke benytte en af de tilbud de har

Synes bare jeg huskede et eller andet med der var to magasiner, et for 0-3 og et til større børn, men måske husker jeg forkert.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Fremad

Loa skriver:

Okay øv.

Så gider jeg ikke benytte en af de tilbud de har

Synes bare jeg huskede et eller andet med der var to magasiner, et for 0-3 og et til større børn, men måske husker jeg forkert.

Det reklamerede de også med men har flere gange læst div magasiner og inden af dem henvender sig til familier med børn der er mere end lige startet i børnehave... Desværre...

Anmeld Citér

12. maj 2015

helle85

Loa skriver:

Dengang jeg lærte det der var der 3 blade et til gravide et til børn 0 og et fra 3 og mener der lige er til skole alder altså 5-6 år 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Loa

helle85 skriver:

Dengang jeg lærte det der var der 3 blade et til gravide et til børn 0 og et fra 3 og mener der lige er til skole alder altså 5-6 år 

Kan bare intet finde om, om det stadig er sådan, eller om der kun er det gravid/små børns blad.

Super ærgerligt.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Mor1986

Loa skriver:

Jeg har fået at vide det er lavt sammen så det nu handler om 0-6 år mener jeg han sagde.

blev ringet op om et tilbud. Og takkede nej da jeg ikke synes der var noget relevant. Hvor til han sagde det nu er lagt sammen så det omhandler to alders grupper

Anmeld Citér

12. maj 2015

Loa

Mor1986 skriver:

Jeg har fået at vide det er lavt sammen så det nu handler om 0-6 år mener jeg han sagde.

blev ringet op om et tilbud. Og takkede nej da jeg ikke synes der var noget relevant. Hvor til han sagde det nu er lagt sammen så det omhandler to alders grupper

Dårlig idé. Så får man en masse artikler med man ikke skal bruge.... Men well, de sparer vel penge på det....

Anmeld Citér

12. maj 2015

Mor1986

Loa skriver:

Dårlig idé. Så får man en masse artikler med man ikke skal bruge.... Men well, de sparer vel penge på det....

Det er også min tanke. Jeg prøver det dog og så må vi se,

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.