Holde det hemmeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
9 synes godt om
11. maj 2015

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg lige har fundet ud af jeg er gravid 

men kunne rigtig godt tænke mig at holde det skjult for min kæreste til fars dag (der vil jeg være 7+0). 

Har i en sød måde jeg kunne fortælle ham det på? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg lige har fundet ud af jeg er gravid 

men kunne rigtig godt tænke mig at holde det skjult for min kæreste til fars dag (der vil jeg være 7+0). 

Har i en sød måde jeg kunne fortælle ham det på? 

En buket blomster med en stork i.

Bogen "Du skal være far og har 40 uger til at fatte det"

En sød body/sparkedragt/babysko.

En skattejagt hvor han finder testen til sidst.

Bag en kage hvor du tegner en barnevogn eller body på.

Mulighederne er mange hvor kreativiteten er

Her hjemme tænker jeg på at give ham en børnebog eller et skilt hos kaninen der siger "Hej far jeg skal være storebror"

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

En buket blomster med en stork i.

Bogen "Du skal være far og har 40 uger til at fatte det"

En sød body/sparkedragt/babysko.

En skattejagt hvor han finder testen til sidst.

Bag en kage hvor du tegner en barnevogn eller body på.

Mulighederne er mange hvor kreativiteten er

Her hjemme tænker jeg på at give ham en børnebog eller et skilt hos kaninen der siger "Hej far jeg skal være storebror"

Tusinde tak for dine fede ideer 

dem vil jeg helt sikkert tage op til overvejelse 

Anmeld Citér

11. maj 2015

jenny4

Du skal selvfølgelig gøre det på den måde du vil, men jeg ved, at hvis jeg holdt det skjult for min mand i så lang tid ville han blive skuffet. Den tidlige tid hvor det kun er jer to der ved det er noget helt specielt. Jeg synes du skal overveje om hemmeligheden indtil fars dag står mål med det at have noget sammen og kunne glædes over, som I begge ønsker jer helt vildt.

bare et lille input..

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Du skal selvfølgelig gøre det på den måde du vil, men jeg ved, at hvis jeg holdt det skjult for min mand i så lang tid ville han blive skuffet. Den tidlige tid hvor det kun er jer to der ved det er noget helt specielt. Jeg synes du skal overveje om hemmeligheden indtil fars dag står mål med det at have noget sammen og kunne glædes over, som I begge ønsker jer helt vildt.

bare et lille input..

Du har helt ret i det du skriver 

men dette er min 3. Graviditet, og ved det er den sidste, og jeg vil bare så gerne overraske ham på en sød og helt speciel måde, og det føler jeg er på fars dag, da han slet ikke vil regne med det, da jeg vil sige denne test desværre var negativ. 

Men vil helt sikkert overveje det du skriver. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg tænker osse at han måske vil blive skuffet over du har holdt det hemmeligt  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg tænker osse at han måske vil blive skuffet over du har holdt det hemmeligt  

Tror ikke han vil blive skuffet, mere overrasket over det. Men det tror jeg ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Tror derimod han vil synes det er en super dejlig måde at blive overrasket på  kunne ikke gøre det hvis det var første graviditet, da det jo er helt nyt, og meget spændende. Men vi har prøvet det nogle gange før da dette er 3. Gang. Men det er selvfølgelig ligeså spændende og nyt 

Men vil da tage det til overvejelse, det du skriver 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.