Sat æg op fryseforsøg hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2015

Mette0105

Mit spørgsmål lyder : dem som har planlagt total frys hvor længe gik der før i måtte få sat fryseæg op efter ægudtagning?

første blødning ? Anden blødning? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

LilleMie

Mette0105 skriver:

Mit spørgsmål lyder : dem som har planlagt total frys hvor længe gik der før i måtte få sat fryseæg op efter ægudtagning?

første blødning ? Anden blødning? :-)

Altså det var ikke planlagt, at alle befrugtede æg blev frosset ned, det var pga. overstimulering og en frygt for at jeg ville blive meget syg, så jeg ved ikke om det gør en forskel.

Jeg skulle afvente blødning efter ægudtagningen (som kom allerede 5 dage efter) og så endnu en cyklus, så min krop kunne finde sig selv uden hormoner (hvilket også var tiltrængt, da den efterfølgende cyklus var på 44 dage).

Så her var det 2. blødning efter ægudtagning. Held og lykke med det 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Mette0105

LilleMie skriver:

Altså det var ikke planlagt, at alle befrugtede æg blev frosset ned, det var pga. overstimulering og en frygt for at jeg ville blive meget syg, så jeg ved ikke om det gør en forskel.

Jeg skulle afvente blødning efter ægudtagningen (som kom allerede 5 dage efter) og så endnu en cyklus, så min krop kunne finde sig selv uden hormoner (hvilket også var tiltrængt, da den efterfølgende cyklus var på 44 dage).

Så her var det 2. blødning efter ægudtagning. Held og lykke med det 

Okay ved du om der er forskel på når der har været planlagt frys fra start af? Om der er forskel? Om man så behøver vente 2 cyklusser?:-)

Anmeld Citér

13. maj 2015

LilleMie

Mette0105 skriver:

Okay ved du om der er forskel på når der har været planlagt frys fra start af? Om der er forskel? Om man så behøver vente 2 cyklusser?:-)

Det ved jeg desværre ikke, og klinikkerne har sikkert heller ikke ens procedurer. Så mit bedste bud er, at du ringer ind til klinikken og får svaret fra dem.

Håber at du ikke skal vente for længe endnu, og at der snart er en lille baby til jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.