Min 23 års fødselsdag:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Jules

Ja så er den snart overstået

Dejlig dejlig dag det har været...
Min søster,hendes kæreste og mine 2 nevøer har været her og hygge med os her til aften. Så vi fik lækker mad og vin og til slut en lækker chokolade lagkage...Mums mums mums... ELSKER chokolade....

Viktor har bare været en så dejlig dreng på trods af at han har været så forkølet. Vi har til læge med ham i eftermiddags men der var intet at sætte en finger på andet end en masse snot ...Hehe. Så det var bare godt.

Nu vil jeg smutte ud og hente det sidste stykke lagkage også tøffe i seng

Her er lidt billeder fra dagen....

By the way har Viktor være ved frisør og har fået klippet pandehår... Ville ikke have klippet hans krøller i nakke af da det kom til stykket på bilelderne kan i se at han selv har helt styr på at ride på tigerdyr nu... Men kan dog ikke komme op på ham uden hjælp...Hihi. Han fandt også mors dukker legede med dem i næsten 45 min...Hmmm...Hehe INGEN KOMMENTAR TIL DET TRINE:..Hihi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Ja så er den snart overstået

Dejlig dejlig dag det har været...
Min søster,hendes kæreste og mine 2 nevøer har været her og hygge med os her til aften. Så vi fik lækker mad og vin og til slut en lækker chokolade lagkage...Mums mums mums... ELSKER chokolade....

Viktor har bare været en så dejlig dreng på trods af at han har været så forkølet. Vi har til læge med ham i eftermiddags men der var intet at sætte en finger på andet end en masse snot ...Hehe. Så det var bare godt.

Nu vil jeg smutte ud og hente det sidste stykke lagkage også tøffe i seng

Her er lidt billeder fra dagen....

By the way har Viktor være ved frisør og har fået klippet pandehår... Ville ikke have klippet hans krøller i nakke af da det kom til stykket på bilelderne kan i se at han selv har helt styr på at ride på tigerdyr nu... Men kan dog ikke komme op på ham uden hjælp...Hihi. Han fandt også mors dukker legede med dem i næsten 45 min...Hmmm...Hehe INGEN KOMMENTAR TIL DET TRINE:..Hihi

*Ingen kommentar*

Anmeld

11. september 2009

Jules

malucca09 skriver:

*Ingen kommentar*

Hihi... jaja... Jeg har en femse dreng... fnis...Bare det går væk med aldren... eeeej... Og nu har jeg bare fået smidt i hovedet flere gange at han ligner en pige med det nye hår... Men jeg syntes bare det er så sødt!

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hihi... jaja... Jeg har en femse dreng... fnis...Bare det går væk med aldren... eeeej... Og nu har jeg bare fået smidt i hovedet flere gange at han ligner en pige med det nye hår... Men jeg syntes bare det er så sødt!

han ligner ikke en pige!!!!! men det der med dukkerne, hmmm måske han øver sig til vores børnebørn?

Anmeld

11. september 2009

Jules

malucca09 skriver:

han ligner ikke en pige!!!!! men det der med dukkerne, hmmm måske han øver sig til vores børnebørn?

Ja det var da en positiv måde at se på det

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Ja det var da en positiv måde at se på det

ja nemlig ja.... (MEn sys faktisk det er ok drenge leger med dukker, jeg har da altid leget med biler og soldater)

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Drenge skal da have lov at lege med dukker. Er overbevist om, at de drenge der leger med dukker bliver supergode fædre. Jeg har en nevø, som bare altid skulle lege med dukker med mig og hans søster. Vi kunne simpelthen ikke slippe for at lege med ham.... Han er bare en rigtig rigtig god far skulle jeg lige hilse og sige...

Dejligt du har haft en god dag.

Og Viktor er jo bare en lækkerbisken som altid!!!

Anmeld

11. september 2009

JustAnotherName

Sikke det lyder som en hyggelig dag.
Og NØJ hvor bliver Viktor altså bare stor nu... den lækre knejt!

Anmeld

11. september 2009

Jules

malucca09 skriver:

ja nemlig ja.... (MEn sys faktisk det er ok drenge leger med dukker, jeg har da altid leget med biler og soldater)

Jeg legede egentlig os mest med biler...også krig...Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.