Opdatering fra os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
lineog4 skriver:

Hvor godt at høre han trives det nye sted og ikke mindst at du/I Er trygge. 

Er han startet i en basisgruppe eller i en ny børnehave - bare nysgerrig også fordi det kunne jo så være han var startet hvor min den mindste er, da der jo ikke er mange basisgrupper. 

Det er i basisgruppen i Wiemosen Roskilde :)

Vi kalder det børnehave i daglig tale så han ikke føler sig anderledes end de andre børn :)

Kunne da være lidt sjovt hvis de var endt det samme sted ;)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2015

Sprit25

Wampires skriver:

Vi kalder det børnehave i daglig tale så han ikke føler sig anderledes end de andre børn :)

Må jeg spørge hvad en basisgruppe er 

Anmeld Citér

13. maj 2015

lineog4

Wampires skriver:

Kendet godt basisgruppen i Wiemosen, den er god. Min søn er k reden hvor der også er en basisgruppe.

Anmeld Citér

13. maj 2015

Wampires

Sprit25 skriver:

Må jeg spørge hvad en basisgruppe er 

Basisgruppe er en gruppe af børn med særlige behov hvor der er op til 6 børn i gruppen og hos sønnens er der 3 voksne hver dag på samme tid :)

Der er mere fokus på støtte til sprogudvikling, motorisk udvikling, eller social udvikling i forhold til en alm. institution :)

Der ligges meget vægt på at lave en plan der passer det enkelte barn og familie til at støtte det pågældende barn og familie i det udvikling der er behov :)

Anmeld Citér

13. maj 2015

Wampires

lineog4 skriver:

Kendet godt basisgruppen i Wiemosen, den er god. Min søn er k reden hvor der også er en basisgruppe.

Vi ville gerne have haft Reden da den ligger ca. 10 minutters gåtur fra os af og vores sundhedsplejersker kendte den :)

Men vi er også glade for Wiemosen :) og glad for at høre at du også synes den er god så den ikke har et ry for at være ubehagelig :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.