Ja som overskriften siger... Når folk gætter det... En lille historie...
Efter nogle uger med skanninger, blødning osv tog vi på kaffe-visit hos kærestens mormor...
Sad stille og roligt og hyggede hos min kærestes gamle mormor på 86... Hun snakker og snakker og snakker, og det er vildt hyggeligt... Så går min kæreste ud for at lave noget mere kaffe og BANG "Hvornår skal du så føde??" siger hun, mens hun smiler og jeg sidder bare og tænker WHAT

???? Jeg er 9+1, what the F***.... 

Jeg kiggede ned af mig selv og tænkte, damn it har jeg ikke tapet dem nok ind (Mine bryster er vokset 3 skåle, men come on, de var buret ind så store kan de heller ikke være?!)... 
"Jeg skal føde i midten af December!
" hvorefter hun bryder ud i jubel (klappede og sagde tillykke mens hun sad med det største smil)... Kæresten kommer ind og spørger hvad der sker og jeg forklarer at hans kære mormor har gættet vores søde lille hemmelighed... 

Jeg ved at nogle kvinder kan skjule det bedre end andre... men har ikke taget på endnu, kun brysterne der er blevet større... Og jeg så hverken træt ud eller lign...
Så fuldendte kæresten lige hendes glæde ved at fortælle at vi også snart skal giftes, så begyndte hun næsten at græde af glæde...

Godt jeg ikke skal se nogen fra min egen familie før i slutningen af Juni, for hvis gamle mormor på 86 kan se det, så kan min bedste på 78 sikkert også 
God mandag til alle 
Anmeld
Citér