Når folk gætter det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
10 svar
15 synes godt om
11. maj 2015

Gladiolus

Ja som overskriften siger... Når folk gætter det... En lille historie... 

Efter nogle uger med skanninger, blødning osv tog vi på kaffe-visit hos kærestens mormor... 

Sad stille og roligt og hyggede hos min kærestes gamle mormor på 86... Hun snakker og snakker og snakker, og det er vildt hyggeligt... Så går min kæreste ud for at lave noget mere kaffe og BANG "Hvornår skal du så føde??" siger hun, mens hun smiler og jeg sidder bare og tænker WHAT???? Jeg er 9+1, what the F***.... 
Jeg kiggede ned af mig selv og tænkte, damn it har jeg ikke tapet dem nok ind (Mine bryster er vokset 3 skåle, men come on, de var buret ind så store kan de heller ikke være?!)... 
"Jeg skal føde i midten af December!" hvorefter hun bryder ud i jubel (klappede og sagde tillykke mens hun sad med det største smil)... Kæresten kommer ind og spørger hvad der sker og jeg forklarer at hans kære mormor har gættet vores søde lille hemmelighed...  

Jeg ved at nogle kvinder kan skjule det bedre end andre... men har ikke taget på endnu, kun brysterne der er blevet større... Og jeg så hverken træt ud eller lign... 

Så fuldendte kæresten lige hendes glæde ved at fortælle at vi også snart skal giftes, så begyndte hun næsten at græde af glæde... 

Godt jeg ikke skal se nogen fra min egen familie før i slutningen af Juni, for hvis gamle mormor på 86 kan se det, så kan min bedste på 78 sikkert også 

God mandag til alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

MediaAnarchy

Gladiolus skriver:

Efter nogle uger med skanninger, blødning osv tog vi på kaffe-visit hos kærestens mormor... 

Sad stille og roligt og hyggede hos min kærestes gamle mormor på 86... Hun snakker og snakker og snakker, og det er vildt hyggeligt... Så går min kæreste ud for at lave noget mere kaffe og BANG "Hvornår skal du så føde??" siger hun, mens hun smiler og jeg sidder bare og tænker WHAT???? Jeg er 9+1, what the F***.... 
Jeg kiggede ned af mig selv og tænkte, damn it har jeg ikke tapet dem nok ind (Mine bryster er vokset 3 skåle, men come on, de var buret ind så store kan de heller ikke være?!)... 
"Jeg skal føde i midten af December!" hvorefter hun bryder ud i jubel (klappede og sagde tillykke mens hun sad med det største smil)... Kæresten kommer ind og spørger hvad der sker og jeg forklarer at hans kære mormor har gættet vores søde lille hemmelighed...  

Jeg ved at nogle kvinder kan skjule det bedre end andre... men har ikke taget på endnu, kun brysterne der er blevet større... Og jeg så hverken træt ud eller lign... 

Så fuldendte kæresten lige hendes glæde ved at fortælle at vi også snart skal giftes, så begyndte hun næsten at græde af glæde... 

Godt jeg ikke skal se nogen fra min egen familie før i slutningen af Juni, for hvis gamle mormor på 86 kan se det, så kan min bedste på 78 sikkert også 

God mandag til alle 

Sikke en sød historie.

Mon ikke du bare har den der fantastiske glød, nogle gravide har - det kan ikke skjules med for små bh'er eller øjendråber - og sådan en ældre kvinde, der har set det mange gange før, kan garanteret stadig spotte det

Anmeld Citér

11. maj 2015

Sprit25

Jeg kender det  

Jeg sad til en venindes 25 års fødselsdag og rørte ikke alkohol. Havde en alletiders undskyldning med at jeg skulle hente min bror. 

Flere gange kigger min veninde på mig og tilsidst hiver hun mig til siden og siger: 

X: Hvad er der med dig?

Mig: Ikke noget, hvad mener du?

X: Er du gravid?!

Der måtte jeg krybe til og sige: Øhm ja… Hun gættede det vitterligt bare, og sagde hun lagde mærke til jeg tog mig til maven et par gange, fuldstændig ubevidst og jeg var ikke meget længere henne end dig

Anmeld Citér

11. maj 2015

Troldemommi

Gladiolus skriver:

God mandag til alle 

Åh kender det godt

jeg har en veninde som kunne se på mig at jeg var gravid, uden jeg havde sagt et ord 

Anmeld Citér

11. maj 2015

charthys

jeg har også prøvet det ude hos en borger i hjemmeplejen, 8,5 uger henne og så gættede hun det, en vildt fremmed, men meget sød gammel dame. jamen altså, min chef vidste det ikke engang endnu

Anmeld Citér

11. maj 2015

Bebe89

To af mine kollegaer gættede det dagen før jeg testede og dermed selv vidste det! 

Anmeld Citér

11. maj 2015

jenny4

Jeg har en teori om, at det ikke handler om hvordan man ser ud, men at nogle kvinder simpelthen har en 6. sans for at spotte graviditet  Så lige meget hvad man gør for at skjule det, så kan de bare se/mærke det.. Nogle endda også meget tidligt.

Anmeld Citér

12. maj 2015

Gladiolus

Jeg blev, som sagt, meget paf... Min mor er tvilling og hende og hendes søster har altid kunne mærke når den anden har været gravid (meget funky men også en smule charmerende)... Men har ikke oplevet at andre har kunne se det på nogen... 

Jeg er mest bare glad for at hun blev så glad - but who wouldn't be happy, it's a baby 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Babydrøm

Gladiolus skriver:

God mandag til alle 

Hihi, da vi skulle fortælle min mor det den anden dag, hvor jeg kun var 7+4, gav vi hende den gave vi havde lavet til hende i anledning af at overrække hende den glædelig nyhed  Hun pakkede ud og sagde: er det rigtigt? Ja, og så sagde hun: det vidste jeg godt  hun havde set mig 2 dage før, og der var hun sikker på at min menses ikke kom næste gang..  Det er ret vildt!  

Anmeld Citér

12. maj 2015

lillespir26

Babydrøm skriver:

Hihi, da vi skulle fortælle min mor det den anden dag, hvor jeg kun var 7+4, gav vi hende den gave vi havde lavet til hende i anledning af at overrække hende den glædelig nyhed  Hun pakkede ud og sagde: er det rigtigt? Ja, og så sagde hun: det vidste jeg godt  hun havde set mig 2 dage før, og der var hun sikker på at min menses ikke kom næste gang..  Det er ret vildt!  

Min ekstra "mormor " kunne også se det på mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.