Så er det desværre vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
1 synes godt om
11. maj 2015

Hvornårerdetos

Hej. Jeg er ny herinde og hører til her i denne kategori nu, desværre  

vi har lige ramt 12 mdr og vi er begge ret unge, 22 og 23, så nu er vi blevet sendt på fertilitetsklinik. Vi havde første samtale for 2 uger siden hvor vi blot fik af vide at vi skulle ha nogle blodprøver, min kæreste skulle aflevere sædprøve og jeg skulle ringe ved næste mens så jeg kunne få en gennemskyldning. I torsdags var vi på laboratorium og få taget blod og min kæreste afleverede prøven så nu går vi bare og venter. Og venter. På at ringe og få svarede fra prøverne også venter jeg bare på mens tror det er første gang jeg decideret har håbet den snart ville komme så vi kan komme igang! Jeg har cyklusser på alt ml 33-37 dage så aner ikke hvornår den kommer men omkring 12 dage fra nu... Kom nu bare så jeg kan blice undersøgt  

Har nogle af jer erfaringer med sådan en gennemskyldning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Os&lilledig

Hvornårerdetos skriver:

Hej. Jeg er ny herinde og hører til her i denne kategori nu, desværre  

vi har lige ramt 12 mdr og vi er begge ret unge, 22 og 23, så nu er vi blevet sendt på fertilitetsklinik. Vi havde første samtale for 2 uger siden hvor vi blot fik af vide at vi skulle ha nogle blodprøver, min kæreste skulle aflevere sædprøve og jeg skulle ringe ved næste mens så jeg kunne få en gennemskyldning. I torsdags var vi på laboratorium og få taget blod og min kæreste afleverede prøven så nu går vi bare og venter. Og venter. På at ringe og få svarede fra prøverne også venter jeg bare på mens tror det er første gang jeg decideret har håbet den snart ville komme så vi kan komme igang! Jeg har cyklusser på alt ml 33-37 dage så aner ikke hvornår den kommer men omkring 12 dage fra nu... Kom nu bare så jeg kan blice undersøgt  

Har nogle af jer erfaringer med sådan en gennemskyldning? 

Først er stort kram 

Det at være i behandling er slet ikke så slemt. Det er vejen mod at få sit drømmebarn <3 

gennemskyldningen er for nogen smertefuld (mig) for andre er det bare herre Gud, var det bare det. Tag nogle  panodil inden. De ligger et rør op i livmoderen og sprøjter i nogens tilfælde vand, i andre kontrastvæske op, og så tager de røntgen billeder for at se om der er passage

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårerdetos

Os&lilledig skriver:

Først er stort kram 

Det at være i behandling er slet ikke så slemt. Det er vejen mod at få sit drømmebarn <3 

gennemskyldningen er for nogen smertefuld (mig) for andre er det bare herre Gud, var det bare det. Tag nogle  panodil inden. De ligger et rør op i livmoderen og sprøjter i nogens tilfælde vand, i andre kontrastvæske op, og så tager de røntgen billeder for at se om der er passage

Tak 

Ja jeg håber du har ret, vejen kan bare være ganske lang i nogle behandlingsforløb har man jo hørt. Hvordan fik i jeres drømmebaby hvis jeg må spørge? 

god ide med panodiler, må jeg lige huske!

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårerdetos

Os&lilledig skriver:

Først er stort kram 

Tak 

Ja jeg håber du har ret, vejen kan bare være ganske lang i nogle behandlingsforløb har man jo hørt. Hvordan fik i jeres drømmebaby hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Os&lilledig

Hvornårerdetos skriver:

Tak 

Men det går nok hurtigere alligevel end hvis man stadig prøvede hjemme..  

vi har lavet vores på 5 IUI forsøg. Gravidtet i 3 forsøg som endte i MA. Og så gravid igen i 5 forsøg  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kærlighediminmave

Vi er også igang med iui og ja det er jo ikke så slemt. Selvfølgelig havde det været hyggeligere selv at kunne klare det. Men det går hurtigt og smertefrit og bringer os nærmere vores danske barn  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårerdetos

Os&lilledig skriver:

Men det går nok hurtigere alligevel end hvis man stadig prøvede hjemme..  

vi har lavet vores på 5 IUI forsøg. Gravidtet i 3 forsøg som endte i MA. Og så gravid igen i 5 forsøg  

Ja det håber jeg da!  

okay, stort tillykke med det 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårskerdet

Os&lilledig skriver:

Først er stort kram 

Jeg har også fået en gennemskylning og det strammer lidt i maven, men det er hurtigt overstået. Synes at mine menssmerter er værre 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårerdetos

Mus1990 skriver:

Jeg har også fået en gennemskylning og det strammer lidt i maven, men det er hurtigt overstået. Synes at mine menssmerter er værre 

Okay, og hvordan gik det bagefter? Kunne i så blive gravide af jer selv eller hvordan?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.