Blødning bagfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
8 svar
6 synes godt om
11. maj 2015

Anonym trådstarter

Hejsa hmm ikke det sjoveste emne jeg trækker frem:-0

Har lidt af små hæmorider, siden fødslen for 4 år siden. IKKE generende hæmorider! Og de kommer kun lidt frem, når jeg har haft afføring. Ellers intet. Men, så har jeg været ramt af angst i en periode. Og det gav mig virkelig dårlig mave. Så jeg rendte på wc hver morgen, og det løb ud af mig. Så var der pludselig helt frisk blod på papiret. Meget rødt og friskt. Gik til lægen, som tjekkede i endetarms åbningen. Alt så helt fint ud, og hun mente bestemt at det var en lille rift på indersiden af hæmoriden. Hun sagde at det ikke måtte være mørkt/sort! Så har det intet været i ca 2 mdr. Til morgen måtte jeg gå på wc, og havde lidt angst. Så fik jeg igen dårlig mave. Denne gang meget blod på papiret, stadig frisk. Kan nærmest duppe bagtil, og se en lille klat blod. Har nogle herinde samme oplevelser i forbindelse med hæmorider? Tak��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Anonym trådstarter

11. maj 2015

Mettefpigen

Jaa, jeg har haft det samme... det kan sagtens være det samme...

Anmeld Citér

11. maj 2015

MortilAlmaogNohr

Jeg har faktisk også haft hæmorider/rifter siden jeg fødte min datter for 3 år siden. Jeg får det dog kun når jeg har hård mave, og der er kun en lille smule frisk blod første gang jeg tørre mig.

Der kan desuden gå lang tid imellem at jeg oplever det.

Men jeg syntes da helt sikkert at du skal ringe til din læge igen.

Anmeld Citér

11. maj 2015

1990h

Ja jeg har. 

Tit var toilettet fyldt med blod. Knapt så lækkert 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen��

Anmeld Citér

12. maj 2015

Goggelogge

Det er når der går hul på en hæmoride og nogle gange ser det værre ud når det kommer ned i toilettet end det egentlig er.. Jeg har fået fjernet nogle hæmorider men de er desværre kommet tilbage efter fødsel.:

Anmeld Citér

12. maj 2015

B&J

Det kan også skyldes alt den dårlige mave fordi hvis slimhinderne der oppe går ned kan man også komme til at bløde meget voldsomt fra endetarmen

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg er helt rolig nu�� I morgen var der INTET. Så kan der gå en måneds tid før der kommer igen. Hvis jeg igen har "mave mylder"����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.