Hvor længe sidder en bio i kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2015

WantingBaby2012

Jeg har testet positiv med en ultra svag test siden sidste weekend, jeg begyndte at bløde sidste søndag. Igår testede jeg stadig svag positiv. Kan bio'en stadig spøge i kroppen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

God-mor

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har testet positiv med en ultra svag test siden sidste weekend, jeg begyndte at bløde sidste søndag. Igår testede jeg stadig svag positiv. Kan bio'en stadig spøge i kroppen? 

Jeg er ikke helt klar over hvornår hcg er ude af kroppen, jeg tror godt der kan gå et par uger. Men er muligheden der ikke også for at du stadig er gravid trods din blødning? 

Anmeld Citér

11. maj 2015

WantingBaby2012

God-mor skriver:

Jeg er ikke helt klar over hvornår hcg er ude af kroppen, jeg tror godt der kan gå et par uger. Men er muligheden der ikke også for at du stadig er gravid trods din blødning? 

Jeg tvivler på det 

Testen bliver hverken tydeligere eller svagere... Hvis jeg stadig er gravid trods blødning, så ville den vel blive tydeligere.. 

Anmeld Citér

11. maj 2015

God-mor

WantingBaby2012 skriver:

Jeg tvivler på det 

Testen bliver hverken tydeligere eller svagere... Hvis jeg stadig er gravid trods blødning, så ville den vel blive tydeligere.. 

Den bliver ikke nødvendigvis tydeligere. Men ville teste igen, som du sikkert også vil gøre om et par dage og hvis den stadig er positiv, ville jeg bede lægen om en blodprøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.