Marariet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
3 synes godt om
11. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej kender i ik godt det med at vågne fra et marariet og ik ku falde i søvn igen??

Drømte at vi havde fået et tilbud på at skifte næsten alle vinduer i vores hus, men at vi havde takket nej til tilbudet, fordi det var vildt overdrevet for dyrt. Som i det koster millioner!!!

Da jeg så kommer hjem til vores hus efter at ha været ude og handle er ALLE vinduer taget ud og ligger spreder ud over hele vores have. De 2 gutter der har taget vinduerne ud er der stadig, men er på vej til at holde fyraften, weekenden over, uden at sætte nye vinduer i... Og begge vores indekatte er væk.

jeg vågner lige inden jeg går amok på dem, fordi vores ene kat hoppede op og vækkede mig. Blev helt glad for at blive vækket af katten, nu jeg lige havde drømt at den var væk for evigt!!

Ih en gang vrøvl, men tak fordi du læste med Godnat og sov godt! Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
StineW79 skriver:

Ej kender i ik godt det med at vågne fra et marariet og ik ku falde i søvn igen??

Drømte at vi havde fået et tilbud på at skifte næsten alle vinduer i vores hus, men at vi havde takket nej til tilbudet, fordi det var vildt overdrevet for dyrt. Som i det koster millioner!!!

Da jeg så kommer hjem til vores hus efter at ha været ude og handle er ALLE vinduer taget ud og ligger spreder ud over hele vores have. De 2 gutter der har taget vinduerne ud er der stadig, men er på vej til at holde fyraften, weekenden over, uden at sætte nye vinduer i... Og begge vores indekatte er væk.

jeg vågner lige inden jeg går amok på dem, fordi vores ene kat hoppede op og vækkede mig. Blev helt glad for at blive vækket af katten, nu jeg lige havde drømt at den var væk for evigt!!

Ih en gang vrøvl, men tak fordi du læste med Godnat og sov godt! Vh stine

Jeg drømte at jeg mistede min pung så jeg har ledt efter den hele natten i min drøm så nu er jeg mega træt ! Føler slet ikke jeg har sovet. Så jeg kender alt til de dumme drømme  

Anmeld Citér

11. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Aisha skriver:

Jeg drømte at jeg mistede min pung så jeg har ledt efter den hele natten i min drøm så nu er jeg mega træt ! Føler slet ikke jeg har sovet. Så jeg kender alt til de dumme drømme  

Heldigvis ska jeg først møde kl 15 i dag, så tænker at jeg ka nå at sove en time inden jeg ska afsted.

Det endte også med at jeg gik ind på sofaen og lage mig, fordi jeg bare lå og blev mere og mere gal over, ik at ku falde i søvn vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.