uge 30 med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
0 svar
10 synes godt om
10. maj 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Så ramte jeg uge 30, hvor fanden blev de sidste 15 uger lige af

Kønsscanning i uge 15 afslørede en lillebror til vores datter

MD gik rigtig fint, og var til efterfølgende lægesamtale, da min sidste fødsel endte med igangsætning, 36 timers fødsel, en meget stor baby der kom forkert ud, så jeg fik en 3 grads bristning, så alt det er der taget lidt hånd om denne gang. Har valgt at føde vaginalt hvis ikke han er for stor, og skal derfor til vægtscanning igen i uge 32 og snak med læge igen der.

Var også til glukosetest pga min datter vejede 4500 g men den var bare tiptop i orden

Nå ja, og ikke at forglemme, så er der så småt lidt væske i benene, luft i maven, og så lige et par dejlige HÆMORIDER der skal passe og nusses med lidt creme hver dag  ja sexet er jeg ihvertfald ikke, og har det bare ikke godt med de små krapyler af hæmoriderr, da jeg fik 2 af at føde min datter, og de var sku på størrelse med jylland og fyn, ALDRIG har jeg set noget så grimt, og syntes bare ikke lige der ER mere plads omme bagi til flere af de små sataner  Men hvad jeg tager det hele med 

Glæder mig til at gå på barsel om 14 dage, syntes at plukveerne er lidt mere hårde denne gang end sidst, og en datter på 1,5 år der er i fuld gang med at vise sin selvstændighed og temperament, jojo hun er meget dygtig 

og så et billede af tyksakken her, som ikke ved hvor meget hun ahr taget på, men gætter på 8-9 kg.

Hilsen mig, lillebror ( og hæmoriderne  )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.