Ferie med to børn hvad med klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
18 svar
4 synes godt om
10. maj 2015

dollygirl

Hej piger 

vi har en 1.5 år og en på 4 år , når man er ud at rejse bliver børnene hurtige træt af alt den gåtur 

vi har to af de der små tynde og en af lidt større som kan vippes ned når de skal sove 

skal jeg tage en af se små og den lidt stor eller to af se små som ikke kan vippes ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

lineog4

Vi har nok været lidt hårde forældre, men vi har aldrig taget mere end et køretøj med. Og med den alder dine har tror jeg faktisk jeg ville tage barnevogn med for så kan de begge komme op og sidde. 

Men mellemmanden har måtte klare det på de små ben - da vi var i ROM hvor lilleborr var lige 1 år og mellemste ikke 4 endnu, der havde jeg slynge med til lillebror så storebror kunne komme op i vognen (tror det var klapvogn som kunne ligges ned) og ellers var det op med storebror på skuldrene og flere pauser.

Anmeld Citér

10. maj 2015

esiuol22

Hvad med en trækvogn der kan klappes sammen

Anmeld Citér

10. maj 2015

dollygirl

esiuol22 skriver:

Hvad med en trækvogn der kan klappes sammen

Det er fordi vi skal med bussen frem og tilbage mange gange da vi skal bo vores lejlighed i Tyrkiet .:/ 

Anmeld Citér

10. maj 2015

dollygirl

lineog4 skriver:

Vi har nok været lidt hårde forældre, men vi har aldrig taget mere end et køretøj med. Og med den alder dine har tror jeg faktisk jeg ville tage barnevogn med for så kan de begge komme op og sidde. 

Men mellemmanden har måtte klare det på de små ben - da vi var i ROM hvor lilleborr var lige 1 år og mellemste ikke 4 endnu, der havde jeg slynge med til lillebror så storebror kunne komme op i vognen (tror det var klapvogn som kunne ligges ned) og ellers var det op med storebror på skuldrene og flere pauser.

Det gjorde vi sidste år og vores ældste blev meget træt og vi blev trætte af at bære ham .. Vi skal med bussen frem og tilbage så vi skal ha det med 

men hvad koster en ekstra klapvogn i lufthavn når det skal med som Bagage 

Anmeld Citér

10. maj 2015

TNBC

dollygirl skriver:

Hej piger 

vi har en 1.5 år og en på 4 år , når man er ud at rejse bliver børnene hurtige træt af alt den gåtur 

vi har to af de der små tynde og en af lidt større som kan vippes ned når de skal sove 

skal jeg tage en af se små og den lidt stor eller to af se små som ikke kan vippes ? 

Jeg ville kun tage en med, den stor er 4år og de kan gå meget mere end vi tror. Regner med at i er to voksne, så kan far vel tage den store på skuldrene en gang imellem, eller i bare holde flere pauser. Lader den lille gå lidt også, og lade den store sidde ned.

Der er vel ikke noget der skal nåes på den og den tid. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

TNBC

dollygirl skriver:

Det gjorde vi sidste år og vores ældste blev meget træt og vi blev trætte af at bære ham .. Vi skal med bussen frem og tilbage så vi skal ha det med 

Men det er jo et helt år siden. Hold pauser, hav et ståbræt. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

lineog4

dollygirl skriver:

Kan jeg godt se, men de små ben er jo blevet et år ældre. 

Jeg synes man er så begrænset af de vogne når man skal ud og se noget, og vil hellere finde alternative løsninger 

men skulle jeg have vogne med så ville jeg med sikkerhed vælge den atore der kan ligges ned for den lille sover jo til middag og så en paraply til den store. Paraplyen kan man få med op i flyet, og med norwegian som var de sidste jeg fløj med var klapvognen gratis.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Starfish

dollygirl skriver:

Hej piger 

Vores børn er henholdsvis 2 og 4 og vi har i det seneste års tid gjort det at vi har en klapvogn med (en som kan ligges ned til at sove i også) og så har vi sådan en "bære-rygsæk" med også (sådan en som Bonderøven har). Så er begge børn dækket ind og bliver den ikke brugt så ligger den bare i varekurven nede under klapvognen 

Anmeld Citér

10. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville helt klart tage den store med, da jeg går ud fra den lille stadig sover middagslur. 

Hvis du mener ferien bliver hyggeligere for Jer og jeres søn med en Klapvogn til ham, så synes jeg du skal tage den lille paraplyklapvogn med. Den fylder ikke så meget når den er klappet sammen og kan ligges nedenunder den store klapvogn når den ikke er i brug. 

Håber I får en god tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.