Urin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
11 svar
1 synes godt om
10. maj 2015

Hertz

har lagt mærke til i dag at min datters urin lugter meget kraftigt, hun bruger ble og kan lugte hende selvom hun står en meter fra mig og har skiftet hende mange gange i dag da jeg simpelthen ikk kan holde lugten ud så det er ikk fordi hun render rundt med en tung ble. Har læst mig til at det måske kan skyldes blærebetændelse men hun siger det ikk gør ondt når hun tisser. Har nu aftalt med hende at hun skal tisse på potten enten i dag eller i morgen tidlig så jeg kan køre til lægen med det i morgen. Nogen der har prøvet noget lignende eller har en ide om hva det kan være? Har børn ikk ondt ved blærebetændelse??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

Os&lilledig

Hertz skriver:

har lagt mærke til i dag at min datters urin lugter meget kraftigt, hun bruger ble og kan lugte hende selvom hun står en meter fra mig og har skiftet hende mange gange i dag da jeg simpelthen ikk kan holde lugten ud så det er ikk fordi hun render rundt med en tung ble. Har læst mig til at det måske kan skyldes blærebetændelse men hun siger det ikk gør ondt når hun tisser. Har nu aftalt med hende at hun skal tisse på potten enten i dag eller i morgen tidlig så jeg kan køre til lægen med det i morgen. Nogen der har prøvet noget lignende eller har en ide om hva det kan være? Har børn ikk ondt ved blærebetændelse??

Hos børn gør blærebetændelse sjældent ondt  

Anmeld Citér

10. maj 2015

Hertz

Os&lilledig skriver:

Hos børn gør blærebetændelse sjældent ondt  

Nå jamen så er det nok meget godt jeg går tjekket det hos lægen.

Anmeld Citér

10. maj 2015

FrkC

Jeg tænker også umiddelbart blærebetændelse .. Koncentreret urin kan også lugte ret kraftigt .. Hvordan ser bleen ud (mørk eller lys farve) ? Er hun god til at drikke ?  

God søndag 

Anmeld Citér

10. maj 2015

Hertz

Jeg tænker også umiddelbart blærebetændelse .. Koncentreret urin kan også lugte ret kraftigt .. Hvordan ser bleen ud (mørk eller lys farve) ? Er hun god til at drikke ?  

God søndag 

Synes det ser normalt ud i bleen lys gul og hun drikker rigeligt, hun har altid drukket rigtig meget.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Os&lilledig

Hertz skriver:

Nå jamen så er det nok meget godt jeg går tjekket det hos lægen.

Rigtig god ide... Vores har haft det 3 gange uden at have ondt. Vi opdagede det pga hyppige vandladninger

Anmeld Citér

10. maj 2015

Starfish

Hertz skriver:

Min datter har lige haft blærebetændelse og havde ingen smerter ved det og klagede slet ikke over det. Med det du beskriver ville jeg også tænke blærebetændelse...

Anmeld Citér

10. maj 2015

Hertz

Ok jamen så må jeg jo prøve at lokke hende på den potte, det lykkedes ikke i dag. Hvordan tester man ellers for det når de bruger ble??

Anmeld Citér

10. maj 2015

Klumpe-dumpe

Hertz skriver:

Ok jamen så må jeg jo prøve at lokke hende på den potte, det lykkedes ikke i dag. Hvordan tester man ellers for det når de bruger ble??

Mener man kan købe sådan alla en pose på apoteket der kan tapes på. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

tweety2060

Det bedste er i potten... urinen skal vlre så frisk og ren som muligt. .. og pose kan gøre ondt. .. 

Pøj pøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.