Colitis ulcerosa og graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2015

larven

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er så hårdt. Jeg er træt konstant og det gør det bare ikke nemmere, at jeg ikke kan holde maden i mig i længere end en time. Hvad med næring til barnet?? Tog dit barn nok på?

Jeg var også meget træt under min graviditet.jeg ku ikke andet end at passe mit arbejde.men jeg er generelt også meget træt til hverdag.ja mit barn tog fint på.hun vejede 3390 og var 49  lang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

wilfa

Anonym skriver:

Okay. Jeg er desværre blevet indlagt nu, hvor jeg skal have binyrebarkhormon i 5 dage. Øv! Hvis dette ikke stopper opblussen skal jeg have remicade hver 6 uge.  De siger der er risiko for abort hvis sygdommen ikke kommer i ro. Fik du sådan en stærk medicin under graviditet? Jeg er noget nervøs, men de siger det ikke kan skade barnet og de skal tænke på at gøre mig rask. 

Øv, håber der bliver ro på snart! Jeg fik allerede remicade når jeg blev gravid, havde jeg gjort i 1 år tror jeg. Jeg fik det til siste trimester, og var også med i et projekt, hvor de tog blodprøve av navlestrengen ved fødsel og igen av baby ved 3 mnd for at se om remicaden fortsat var i hende. Men ved 3 mnd var der ingen spor af medicinen. Jeg fik remicade, mezavant (piller), skum og stikpiller under graviditeten. Jeg tilhører Herning normalt, men blev tilknyttet Århus under graviditet, da de har i alle flad en tarmlæge der er god på graviditet også.

Håber du bliver bedre snart!! 

Anmeld Citér

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.