Hvilken størrelse amme-bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. maj 2015

Sirius1981

Hej allesammen!

Jeg søger lidt erfaring ang. amme-bh'er. Jeg er 29+5 og vil gerne købe amme-bh inden fødslen. Men hvilken størrelse skal jeg vælge? Hvor meget gik I op i skål/omkreds? I min graviditet er jeg vokset fra 75F til 80H (som nu er ved at være for lille ... )

Så ja, hvad ville I anbefale?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2015

Bjørnemor

Jeg fik at vide, at man skulle forvente at vokse to størrelser, når mælken var løbet til. Mine bryster voksede overhovedet ikke! Så mit råd ville være at vente med at købe til, du har født og har en bedre idé om det. Alternativt kan du købe en uden bøjle og i strækstof til den første tid. Jeg havde en fra Carriwell, som jeg var ret glad for. Den havde jeg også kunne passe, hvis mine bryster voksede.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Christabelle

Mine bryster voksede heller ikke. Hverken i graviditeten eller da mælken løb til, så vil nok også anbefale dig at vente med at købe til du har født. Eller vælge noget der ligner sportsbh'er. Dem bar jeg glad for i hvert fald.

Anmeld Citér

10. maj 2015

Sirius1981

Bjørnemor skriver:

Jeg fik at vide, at man skulle forvente at vokse to størrelser, når mælken var løbet til. Mine bryster voksede overhovedet ikke! Så mit råd ville være at vente med at købe til, du har født og har en bedre idé om det. Alternativt kan du købe en uden bøjle og i strækstof til den første tid. Jeg havde en fra Carriwell, som jeg var ret glad for. Den havde jeg også kunne passe, hvis mine bryster voksede.

Mange tak for svar  Carriwells bh'er ser rigtig gode ud. Men tror du jeg skal anskaffe en str L eller XL?

Anmeld Citér

10. maj 2015

Bjørnemor

Sirius1981 skriver:

Mange tak for svar  Carriwells bh'er ser rigtig gode ud. Men tror du jeg skal anskaffe en str L eller XL?

Jeg brugte 75C og str M i Carriwells passede mig godt. Jeg købte BH'en i en Ønskebørn, hvor der var prøverum og mulighed for at prøve før køb. Så hvis jeg var dig, ville jeg da prøve den på  Og hvis de ikke er store nok, så ville jeg vælge en sports BH, som der også bliver skrevet her i tråden. 

Anmeld Citér

10. maj 2015

snuskesmor

Jeg var 75E inden graviditeten. 75-80F som gravid, og 75I som ammende :O

Hold da kæft de kan altså finde på at vokse.

Carriwells duer ikke som andet end ammeindlægsholder til en lidt større barm, der er nul støtte. Changes ammebh'er er ret ok, de har tidt "3 for 2", og de var meget søde i forhold til at bytte efter fødsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.