Så kom jeg over på den anden side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Øv øv mine æg var bitte små så jeg skal fortsætte gonal f og scannes fredag igen :s

Jamen det er da heller så mange dage siden du startede 

Mine æg har altid først været modne på 14-15 dage efter mens start 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Jamen det er da heller så mange dage siden du startede 

Mine æg har altid først været modne på 14-15 dage efter mens start 

Jeg er på dag 12 idag. Ja havde jo håbet men ja må jo bare fortsætte og håbe de er store og fine på fredag

Anmeld Citér

11. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Jeg er på dag 12 idag. Ja havde jo håbet men ja må jo bare fortsætte og håbe de er store og fine på fredag

Hvor store var de..?

men fedt at der er mere ene 1. Har aldrig kunne lave mere end 1 æg! 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Hvor store var de..?

men fedt at der er mere ene 1. Har aldrig kunne lave mere end 1 æg! 

Det sagde han ikke noget om, jeg ved heller ikke om der var flere synes bare han sagde de var ikke så store endnu men det kom ikke bag på ham og det var meget normalt :/

Anmeld Citér

11. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Det sagde han ikke noget om, jeg ved heller ikke om der var flere synes bare han sagde de var ikke så store endnu men det kom ikke bag på ham og det var meget normalt :/

Men de færreste har altså æg klar allerede efter 12 dage  

så det er da reelt at sige de er ikke store nok endnu.. Havde han tvært imod sagt at de slet ikke voksede eller at der ingen var. Så var det en anden snak

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Men de færreste har altså æg klar allerede efter 12 dage  

så det er da reelt at sige de er ikke store nok endnu.. Havde han tvært imod sagt at de slet ikke voksede eller at der ingen var. Så var det en anden snak

Nej men tænkte at de var store nok og jeg så kunne tage ovitrelle på dag 14 det er jo kun om to dage. Men det lød til de stadig var bitte små. Men hvad er forskellen på pergotime og gonal f?  jeg skal jo kun fortsætte med gonal f?  

Anmeld Citér

11. maj 2015

Os&lilledig

nullermand15 skriver:

Nej men tænkte at de var store nok og jeg så kunne tage ovitrelle på dag 14 det er jo kun om to dage. Men det lød til de stadig var bitte små. Men hvad er forskellen på pergotime og gonal f?  jeg skal jo kun fortsætte med gonal f?  

Måske du skal sprøge ham på fredag hvad størrelsen er.. Mine sygeplejersker/læger har altid fortalt os størrelsen  

kender ikke de to præparater.

Anmeld Citér

11. maj 2015

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Måske du skal sprøge ham på fredag hvad størrelsen er.. Mine sygeplejersker/læger har altid fortalt os størrelsen  

kender ikke de to præparater.

Ja det må jeg prøve  

Anmeld Citér

12. maj 2015

Kærlighediminmave

Puha nu synes jeg at jeg begynder at få bivirkninger af den gonal f. Jeg fik det underligt træls i nat. Og her til aften efter jeg tog den igen synes jeg godt nok også lige at jeg blev vag. Det bliver dejligt at skulle på arbejde i nat not.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.