Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
hvordan kan man vide om ens æl test er aftagende eller tiltagene? Har lige taget denne.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvornårerdetos skriver: Hej hvordan kan man vide om ens æl test er aftagende eller tiltagene? Har lige taget denne.
Det kan du kun vide hvis du har testet hver dag i flere dage. Men positiv er den! Så kom i bare igang
Os&lilledig skriver: Det kan du kun vide hvis du har testet hver dag i flere dage. Men positiv er den! Så kom i bare igang
Ja det var det jeg var bange for du ville sige jeg har haft æl slim et par dage men ikke testet så håber bare ikke det er for sent nu og æl allerede er overstået det er jo kun 24-48 timer man reelt set kan befrugtes ikke? Så hvis det var i går så er løbet jo kørt tænker jeg. Men vi har kæreste aften i aften
Hvornårerdetos skriver: Ja det var det jeg var bange for du ville sige jeg har haft æl slim et par dage men ikke testet så håber bare ikke det er for sent nu og æl allerede er overstået det er jo kun 24-48 timer man reelt set kan befrugtes ikke? Så hvis det var i går så er løbet jo kørt tænker jeg. Men vi har kæreste aften i aften
Ægget er faktisk kun frugtbart i 12-18 timer.. Men ingen ved hvornår den ægløsning er der. Så hold i bare kæreste aften
Os&lilledig skriver: Ægget er faktisk kun frugtbart i 12-18 timer.. Men ingen ved hvornår den ægløsning er der. Så hold i bare kæreste aften
Nå okay, jeg har bare læst 12-24 timer Men ja skidt pyt. Vi hygger bare som vi normalt ville. Hvis vi vidst havde sex i mandags kunne der så være en minimal mulighed?
Hvornårerdetos skriver: Nå okay, jeg har bare læst 12-24 timer Men ja skidt pyt. Vi hygger bare som vi normalt ville. Hvis vi vidst havde sex i mandags kunne der så være en minimal mulighed?
Altså nu er jeg absolut ikke klog i sæd :p men det skulle kunne leve i op mod 7 dage hvis det er godt
vores sæd kommer fra frost og lever i 24 timer :p
Os&lilledig skriver: Altså nu er jeg absolut ikke klog i sæd :p men det skulle kunne leve i op mod 7 dage hvis det er godt vores sæd kommer fra frost og lever i 24 timer :p
Haha nej okay, undskyld mine spørgsmål
ja så holder den måske ikke så længe, men nu må vi se. Tak for alle svarene.
Hvornårerdetos skriver: Haha nej okay, undskyld mine spørgsmål ja så holder den måske ikke så længe, men nu må vi se. Tak for alle svarene.
Det skal du ikke undskylde..
Pøj pøj med projektet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128