blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
2 svar
1 synes godt om
9. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej damer :-)

Måske lidt klamt spørgsmål, men har brug for at vide hvorfor det sker.

Min samlever og jeg begyndte pb sidste uge hvor vi var sammen nogle gange omkring æl. Men 2 dage efter hvor vi var sammen blot for at hygge blødte jeg bagefter og i dag, ca en uge efter æl, efter at vi havde gået lidt rundt i en større butik blødte jeg igen, det er helt lyst og går væk efter første gang man tørre det væk, men er det normalt at opleve? Jeg kan jo ikke en gang teste positiv endnu så undre mig hvad der lige sker. Håber I kan hjælpe mig. Vi har ikke haft brugt prævention udover kondom de sidste 2,5 år så det er ikke fordi jeg er stoppet med at tage noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

MT86

Anonym skriver:

Hej damer :-)

Måske lidt klamt spørgsmål, men har brug for at vide hvorfor det sker.

Min samlever og jeg begyndte pb sidste uge hvor vi var sammen nogle gange omkring æl. Men 2 dage efter hvor vi var sammen blot for at hygge blødte jeg bagefter og i dag, ca en uge efter æl, efter at vi havde gået lidt rundt i en større butik blødte jeg igen, det er helt lyst og går væk efter første gang man tørre det væk, men er det normalt at opleve? Jeg kan jo ikke en gang teste positiv endnu så undre mig hvad der lige sker. Håber I kan hjælpe mig. Vi har ikke haft brugt prævention udover kondom de sidste 2,5 år så det er ikke fordi jeg er stoppet med at tage noget. 

Jeg har hørt at man kan få noget blødning hvis et æg sætter sig fast... Har dog ikke prøvet det selv venter nr 3... 

Men har hørt at det ihvertfald!!

håber det er grunden

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Jeg har hørt at man kan få noget blødning hvis et æg sætter sig fast... Har dog ikke prøvet det selv venter nr 3... 

Men har hørt at det ihvertfald!!

håber det er grunden

Okay det kunne da være dejligt hvis det er lykkedes :-) tak fordi du tog dig tid til at skrive en beroligende grund til hvad det kunne være :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.