Gør ondt at have sex når jeg har ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.920 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. maj 2015

Miss LT

Hej Piger

som overskriften siger, så gør det altså bare auv at have sex i de to dage hvor ægløsningstesten er positiv  

er der noget i også døjer med? Kan ikke finde ud af om det er normalt eller om man skal en tur forbi lægen. Gør mere og mere ondt for hver måned der går hvor vi ikk er gravide. I starten kunne jeg mærke min ægløsning helt vildt, nu er den smerte blevet meget mindre, men kommer tilgengæld når vi har sex.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

jenny4

Miss LT skriver:

Hej Piger

som overskriften siger, så gør det altså bare auv at have sex i de to dage hvor ægløsningstesten er positiv  

er der noget i også døjer med? Kan ikke finde ud af om det er normalt eller om man skal en tur forbi lægen. Gør mere og mere ondt for hver måned der går hvor vi ikk er gravide. I starten kunne jeg mærke min ægløsning helt vildt, nu er den smerte blevet meget mindre, men kommer tilgengæld når vi har sex.

Har I prøvet forskellige stillinger?

Anmeld Citér

8. maj 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Hos mig kan det os gøre ondt med sex under ÆL.!!  

faktisk blev jeg gravid under en omgang ret av sex. Havde ÆL så bed det i mig hehe. Men det gjorde ret ondt i den ene side ! 

Har nu en babydreng på 3 måneder liggende ved siden af mig. Så sex løs selvom det gør ondt hvis du altså kan! Det gav bonus her

Anmeld Citér

8. maj 2015

Miss LT

jenny4 skriver:

Har I prøvet forskellige stillinger?

Ja, vi kan ikl finde en der ikke gør ondt i de par dage før, under og efter ægløsning ret upraktisk når man gerne vil have sex i den periode

Anmeld Citér

11. maj 2015

***S***

Jeg har os ondt de 2 dage der er ægløsning, men hvis han tager mig bagfra gør det ikke ondt... Har i prøvet det? 

Anmeld Citér

11. maj 2015

Hvornårerdetos

Jeg får også ondt. Vi havde sex i forgårs hvor jeg havde æl og det gjorde meget ondt faktisk bed det bare i mig men øv, var helt vildt øm dernede. 

Anmeld Citér

12. maj 2015

charthys

også her.

dog er stillinger hvor han ikke kommer i bund meget bedre, fx ridestilling hvir jeg bestemmer dybden.

Anmeld Citér

18. maj 2015

Miss LT

Måske vi bare skal være mere kreative med stillingerne

Men synes nu det bare plejer at gøre ondt lige meget hvad i de der 3 dage.

Men så længe andre også oplever det, så vil jeg ikke stresse over det gør ondt, men bare forsøge at finde en stilling hvor man også kan nyde det lidt, i stedet for at bide smerten i sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.