Fint tøj til dåb til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.877 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2015

Anonym trådstarter

Da det ikke er sikkert at vores dreng kan passe sin Dåbskjole når han engang skal døbes kunne jeg godt tænke mig at se billeder af jeres dreng til deres dåb hvis de ikke havde Dåbskjole på. 

Og hvor har I købt tøjet henne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Mine drenge var næsten ni måneder, da de blev døbt, og de havde dette sæt på - de var så skønne 

http://www.fantasy-design.dk/shop/maelkedrengesaet-i-5-5736p.html 

Anmeld Citér

8. maj 2015

SandraXOXO

Min dreng havde ikke dåbs tøj på, istedet havde han et lækkert hummelsæt på  

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym trådstarter

Aggemusen skriver:

Mine drenge var næsten ni måneder, da de blev døbt, og de havde dette sæt på - de var så skønne 

http://www.fantasy-design.dk/shop/maelkedrengesaet-i-5-5736p.html 

Ej hvor er der bare mange fine sæt  Og det sæt dine drenge havde på er da også bare så sødt  

Var det ok at bestille fra??

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym trådstarter

8. maj 2015

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Der var en fantastisk service- jeg ringede vedr. tvivl om størrelse - og de var virkelig søde og hjælpsomme. Leveringen gik også hurtigt og problemfrit.

Mht. til sættet, du linker til, er det for tuttenuttet til mig, men hvis det lige er dét, du føler for, så skal du selvfølgelig vælge det. Det var bestemt heller ikke alle, der var lige begejstrede for mit valg af dåbstøj, især min meget traditionsbundne svigermor var lidt stram i masken 

Anmeld Citér

8. maj 2015

Anonym trådstarter

Aggemusen skriver:

Der var en fantastisk service- jeg ringede vedr. tvivl om størrelse - og de var virkelig søde og hjælpsomme. Leveringen gik også hurtigt og problemfrit.

Mht. til sættet, du linker til, er det for tuttenuttet til mig, men hvis det lige er dét, du føler for, så skal du selvfølgelig vælge det. Det var bestemt heller ikke alle, der var lige begejstrede for mit valg af dåbstøj, især min meget traditionsbundne svigermor var lidt stram i masken 

Jeg ville også meget hellere have ham i dåbskjolen som storesøster havde på men han vil nok være for stor til den tid. Så må dine andre fine alternativer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.