Hvor længe kan det lige tage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. maj 2015

alenemor42

Nøj jeg er udfordret..... Denne uge har budt på 2 dage med veer, afgang af slimproppen over 4 dage og hele 3 tegnblødning.. samt en hindeløsning. Mon jeg bliver den første der skal føde et barn der skal direkte i børnehave 

Og der er intet mere sket! Ih manner hvor stor kan en slimprop være og hvor mange tegnblødning kan man lige have?!

Hele tissetøjet gør så ondt pga. Hans vægt.... selv udvendigt. 

Jeg ville egentlig nok bare af med lidt frustration. .. det er sgi ikke den søde ventetid mere.

Håber i får en dejlig dag derude. Jeg napper den sidste vægtscanning her om snart... så må vi se hvad de siger

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Nøj jeg er udfordret..... Denne uge har budt på 2 dage med veer, afgang af slimproppen over 4 dage og hele 3 tegnblødning.. samt en hindeløsning. Mon jeg bliver den første der skal føde et barn der skal direkte i børnehave 

Og der er intet mere sket! Ih manner hvor stor kan en slimprop være og hvor mange tegnblødning kan man lige have?!

Hele tissetøjet gør så ondt pga. Hans vægt.... selv udvendigt. 

Jeg ville egentlig nok bare af med lidt frustration. .. det er sgi ikke den søde ventetid mere.

Håber i får en dejlig dag derude. Jeg napper den sidste vægtscanning her om snart... så må vi se hvad de siger

Jeg forstår dig 100% ! 

Jeg er 40+2 idag og fik lavet en hindeløsning i onsdag. Har haft tegnblødning 2 gange siden, masser plukveer og menstruations lignende smerte og understellet skriger efter at få fred  

så jeg kan udemærket sætte mig ind i hvordan du har det!!

hvor langt er du ? 

Anmeld Citér

8. maj 2015

alenemor42

SaraSHirsvang skriver:

Jeg forstår dig 100% ! 

Jeg er 40+2 idag og fik lavet en hindeløsning i onsdag. Har haft tegnblødning 2 gange siden, masser plukveer og menstruations lignende smerte og understellet skriger efter at få fred  

så jeg kan udemærket sætte mig ind i hvordan du har det!!

hvor langt er du ? 

Puha også dig din  stakkel .... ja det sjove er overstået syntes jeg

Jeg er 38+4 ... så det kan jo reelt tage nogle uger endnu, selvom det kan jeg slet ikke overskue i mit hoved. 

Men jeg "plejer" at føde lidt før termin .... men vi må se.

Jeg har dog aldrig prøvet at have tegnblødning mere end 1 gang.... belastende ...så er det jo ikke helt tegnblødning alligevel 

Anmeld Citér

8. maj 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Puha også dig din  stakkel .... ja det sjove er overstået syntes jeg

Jeg er 38+4 ... så det kan jo reelt tage nogle uger endnu, selvom det kan jeg slet ikke overskue i mit hoved. 

Men jeg "plejer" at føde lidt før termin .... men vi må se.

Jeg har dog aldrig prøvet at have tegnblødning mere end 1 gang.... belastende ...så er det jo ikke helt tegnblødning alligevel 

Det sjove er for længst overstået og energi er ikke-eksisterende 

det er især 'provokerende' fordi jeg har en svigerinde som havde termin søndag den 3. men fødte den 30. Har en anden veninde som først er sat til den 16 i denne måned, men hun fødte igår - hvad fanden sker der?!!

alle andre man kan kan føde før tid.... Undtagen mig 

Ja, hvis du 'kun' er 38+ kan der går mange uger endnu. Men lad os for Guds skyld ikke håbe det 

Anmeld Citér

8. maj 2015

alenemor42

SaraSHirsvang skriver:

Det sjove er for længst overstået og energi er ikke-eksisterende 

det er især 'provokerende' fordi jeg har en svigerinde som havde termin søndag den 3. men fødte den 30. Har en anden veninde som først er sat til den 16 i denne måned, men hun fødte igår - hvad fanden sker der?!!

alle andre man kan kan føde før tid.... Undtagen mig 

Ja, hvis du 'kun' er 38+ kan der går mange uger endnu. Men lad os for Guds skyld ikke håbe det 

Ej ja det er godt nok surt at se alle omkring dig føde tidligere end termin. 

Jeg var lige til sidste vægtscanning og han har det fint derinde.... sjovt at se han lå og lavede vejrtrækningsøvelser med maven.... Han hygger sig... måske lige lovligt meget syntes moren

Jeg skal til jordemor på tirsdag.... håber selvfølgelig ikke jeg når det  men det gør jeg jo nok.

Anmeld Citér

8. maj 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Ej ja det er godt nok surt at se alle omkring dig føde tidligere end termin. 

Jeg var lige til sidste vægtscanning og han har det fint derinde.... sjovt at se han lå og lavede vejrtrækningsøvelser med maven.... Han hygger sig... måske lige lovligt meget syntes moren

Jeg skal til jordemor på tirsdag.... håber selvfølgelig ikke jeg når det  men det gør jeg jo nok.

Jaa de kan godt hygge sig for meget derinde  

min slimprop er næsten lige gået, så jeg kan kun håbe og krydse for at det sætter gang i noget 

Anmeld Citér

8. maj 2015

alenemor42

SaraSHirsvang skriver:

Jaa de kan godt hygge sig for meget derinde  

min slimprop er næsten lige gået, så jeg kan kun håbe og krydse for at det sætter gang i noget 

Uha jeg krydser alt hvad jeg har for dig.... min er gået over flere dage, syntes bestemt ikke der var så meget med de andre unger.... men det er en del år siden.

Iiih jeg håber for dig at lige om lidt har du veer eller vandafgang. .... det bliver så spændende 

Anmeld Citér

8. maj 2015

SaraSH

alenemor42 skriver:

Uha jeg krydser alt hvad jeg har for dig.... min er gået over flere dage, syntes bestemt ikke der var så meget med de andre unger.... men det er en del år siden.

Iiih jeg håber for dig at lige om lidt har du veer eller vandafgang. .... det bliver så spændende 

Lad os for Guds skyld håbe det ! 

har også en mand med hele 9 ugers barsel, så han er godt utålmodig efterhånden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.