Jeg er gravid for første gang og ved ikke mange ting, så jeg kommer til at bruge denne side meget. Jeg føler mig meget forvirret, men det er klart 
Mit første spørgsmål: Jeg har meget, MEGET kvalme, og føler hele tiden ubehag. Alle lugte er tusinde gange stærkere og det gør det vanskeligt, at arbejde i et køkken. Jeg har allerede købt Sea Bands, men de hjælper desværre ikke nok :-( Jeg har meget svært ved at finde ud af, hvad jeg har lyst til af mad i løbet af dagen, og om aftenen er det kun ting som toast og pizza, jeg har lyst til. Mit spørgsmål er: kan man få noget kvalmenedsættende ved lægen, der ikke er dårligt for fosteret?
Jeg er bange for, jeg ikke kan passe mit arbejde ordentligt i lang tid - for det kan jeg slet ikke lige nu :-(
Mit andet spørgsmål: Jeg var ved læge for to dage siden, jeg ved ikke hvor langt jeg er, men min læge blev bare enig med sig selv om, at vi kunne starte med at skrive 9 uger i papirerne. Jeg har hørt mange, der bliver scannet så tidligt, for at finde ud af, hvor langt man er. Er det rigtigt? Jeg føler meget nervøsitet hver dag, fordi alt er så uvist og fordi jeg først kan komme til scanning om 2-4 uger, ifølge min læge. Jeg føler jeg har brug for at vide, hvor langt jeg er, for at slappe lidt af. Kan man kontakte nogen, for at høre sig ad?
Jeg håber I kan følge mine bekymringer. Synes det hele er lidt hårdt lige nu, specielt pga. Min kraftige kvalme og fordi jeg gerne vil være sikker på, hvornår 12. Uge er 
Anmeld
Citér