hormonella!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
11 svar
3 synes godt om
7. maj 2015

Anonym trådstarter

Er det normalt at blive hormonella fra helvede under pergotime behandling??  Jeg synes selv jeg er frygtelig. Flippede ud på manden Igår fordi vi skulle finde et sted og spise, jeg ville have sandwich og det ville jeg ikke. Synes bagefter det var synd for ham plejer altså ikke at opføre mug sådan  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?  Så er det måske bare mig?  

Anmeld Citér

7. maj 2015

jenny4

Ved desværre ikke noget om det.. Men husk at sige undskyld til din mand

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ved desværre ikke noget om det.. Men husk at sige undskyld til din mand

Det gør jeg. Og han sad også og grinte af mig til aften. Og så kunne jeg heller ikke lade være med at grine :p

Anmeld Citér

7. maj 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Nu er det 5 år siden jeg var igennem fertilitetsmøllen, men er pergotime den der næsespray? Jeg blev vanvittig hormonella af den! Kan huske jeg stod og råbte som en rejekælling på gaden af min mand, vildt pinligt at tænke på, men var slet ikke mig selv

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Nu er det 5 år siden jeg var igennem fertilitetsmøllen, men er pergotime den der næsespray? Jeg blev vanvittig hormonella af den! Kan huske jeg stod og råbte som en rejekælling på gaden af min mand, vildt pinligt at tænke på, men var slet ikke mig selv

ved ikke om man kan få den som spray, jeg får tabletter. OG haha det lyder frygteligt. Tænk at man kan blive sådan  

Anmeld Citér

7. maj 2015

Lisbeth1985

Jeg bliver også lidt tosset af pergotime - det er (desværre) helt normalt ��

Anmeld Citér

7. maj 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg bliver også lidt tosset af pergotime - det er (desværre) helt normalt ��

Hehe okay godt nok :p

Anmeld Citér

9. maj 2015

Baby-Crazy

Jeg er på 3. Cyklus med Pergotime. Min kæreste synes vist jeg var lidt muggen, men kun i første cyklus.

kan også bare være han har vænnet sig til det 

Anmeld Citér

9. maj 2015

Os&lilledig

Hver gang jeg har fået ovitrelle har jeg været en ordenligt hyle prinsesse. Har aldrig reageret på puregon som jeg har fået i 3 cyklusser, men ovitrelle, armen for katten vi griner af mig! Jeg hyler af alt og intet...! Alt fra tv, reklamer, pjecer, ensomme dyr med mere.. ALT sammen kun oppe i mit hove, men til tåre blev alt :p 

vi kalder den for psykose sprøjten.!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.