Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Andre der døjer med en væmmelig smag i munden?
Jeg har prøvet at børste tænder, tunger, gummer osv, gurgle mund, men det forsvinder bare ikke
Hvad gør i for at afhjælpe det?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tager du jerntilskud???
Nej, er kun 9+5
Op
Jeg har haft MEGET kvalme de første 3 måneder af min graviditet (og har det desværre stadig). Jeg kæmper med konstant mavesyre i spiserøret og har nu fået nogle piller på recept. Du kan få en masse i håndkøb, men de var ikke stærke nok til mig.
Jeg har endnu ikke fundet tricket til at klare ånden
mikala88 skriver: Jeg har haft MEGET kvalme de første 3 måneder af min graviditet (og har det desværre stadig). Jeg kæmper med konstant mavesyre i spiserøret og har nu fået nogle piller på recept. Du kan få en masse i håndkøb, men de var ikke stærke nok til mig. Jeg har endnu ikke fundet tricket til at klare ånden
Jeg har ikke mavesyre, men bare denne her konstante dårlige smage i munden som giver mig kvalme
2721 skriver: Jeg har ikke mavesyre, men bare denne her konstante dårlige smage i munden som giver mig kvalme
Jeg døjer også med en dårlig smag i munden. Min kvalme er gået væk. Men så fik jeg den her dårlige smag i munden. Jeg har ikke fundet noget der hjælper på det.
jeg har altid en metalisk smag i munden under mine graviditeter, foruden halsbrand
2721 skriver: Nej, er kun 9+5
Nogle begynder på jerntilskuddet før..
Og reelt er du jo 10uger gravid.. så tror det kan afhjælpes med jerntilskud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128