Uro i ben og arme om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
6 svar
4 synes godt om
7. maj 2015

Milas14

Jeg er gravid i 17 uge og har nogen dage utrolig meget uro i benene, eller det ene ben.

I nat særlig slemt i både arm og ben, men altid kun den ene side af kroppen.

Søger virkelig nogen gode råd da min nattesøvn bliver ødelagt (

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Tutter92

Det havde jeg også i mit ene ben, det var ikke til at holde ud. Jeg læste et sted at man skulle ligge en dyne eller pude under benet så det lå lidt oppe. Mindes ikke at det hjalp specielt meget, men efter et par dage gik det over

Anmeld Citér

7. maj 2015

Milas14

Mit det kommer og går.. Nogen nætter er det slemmere ind andre.. Simpelthen så belastende.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Sirius1981

Jeg er i uge 29 og har døjet vildt med uro i benene. Så begyndte jeg på magnesium som kosttilskud, nu har jeg det ikke mere

Anmeld Citér

8. maj 2015

Millz81

Jeg har også ofte uro - men det havde jeg også inden jeg blev gravid, især når det er varmt og jeg skal sove. 

Mine gener er mere summende fornemmelser i benene - især på ydersiden af mine lår (den side jeg ligger på) - og det kan virkelig også ødelægge min søvn. Det forsvinder så snart jeg vender mig om på den anden side, men vågner så igen senere ved at det prikker helt vildt! Min læge mente, at det var nogle nerver der blev klemte og at udstrækning og lange gåture kunne hjælpe, men synes nu ikke det gavner meget. 

Nu har jeg heldigvis kun 9 uger tilbage, så jeg må vidst bare leve med det indtil min termin. Nogle gener må man nok bare lære at leve med, tænker jeg...

Anmeld Citér

8. maj 2015

MediaAnarchy

Jeg er ikke gravid, men jeg har ofte døjet med uro i benene i sær ved sengetid.

Jeg har fundet ud af at det hjælper mog at spise godt med grøntsager i sær gulerødder og grønt - hvis jeg sørger for at få spist godt af den slags døjer jeg ikke med det på samme måde.

Anmeld Citér

8. maj 2015

Os&lilledig

Jeg er gravid i uge 10 og jeg har SÅ meget uro i kroppen. Jeg står op af sengen og laver strækøvelser, især i mine lår. Så drikker jeg lidt vand, åbner vinduet i soveværelset og går i seng igen. Det plejer at virke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.