hvis den er posetiv hjemme og negativ ved lægen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
4 synes godt om
6. maj 2015

No

Hejsa ..

Ville høre om nogen kunne give mig et svar da jeg føler jeg står i en ret uopklaret sag ..

Jeg har i ca 1 1/2 måned haft mælk i mine bryster har haft meget lidt pletblødning men efterfølgende to posetive graviditet test hjemme ..

Har fået taget to negative efter de posetive ved lægen men og en blodprøve med svaret 0

- de siger jeg har været gravid men har tabt barnet men har stadig ingen blødning men alle symptomer på graviditet altså opkast rå mælk i bryster en mave der er vokset træt , bliver hurtigere hidsig osv ..

Nogen der måske kan give mig en logisk forklaring ?

Hilsen hende den forvirret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Snevejr84

Hvis du har fået taget en blodprøve og den siger 0, så er du ikke gravid.

Psyken kan spille rigtig meget ind

Anmeld Citér

6. maj 2015

No

Snevejr84 skriver:

Hvis du har fået taget en blodprøve og den siger 0, så er du ikke gravid.

Psyken kan spille rigtig meget ind

Men de siger psyken ikke kan give posetiv .. Og vi har ikke ønsket at blive gravid så er heller ikke noget jeg har gået og tænkt på 

Anmeld Citér

7. maj 2015

migxher

Er du sikker på at de har været positiv? Det har ikke været skyggestreger over tid eller sådan noget??

Men uanset om du har Været gravid og mistet så er du i hvertfald IKKE gravid nu hvis en blodprøve har vist 0. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

aarhusmor

Jeg har prøvet det samme og jeg var ikke gravid. Det er tit at Valmed giver falsk positiv, hvis det er den du har prøvet. Jeg tænkte dengang at det var hormonelt, ligesom en hund der lider af falsk graviditet. Jeg fik aldrig en forklaring på det, men det gik over igen

Anmeld Citér

7. maj 2015

No

aarhusmor skriver:

Jeg har prøvet det samme og jeg var ikke gravid. Det er tit at Valmed giver falsk positiv, hvis det er den du har prøvet. Jeg tænkte dengang at det var hormonelt, ligesom en hund der lider af falsk graviditet. Jeg fik aldrig en forklaring på det, men det gik over igen

Den med falsk gravid har jeg os haft i tankerne og det er de test jeg har taget, så det er måske som du siger bare super frustrerende når man lige havde nået at glæde sig da det var med 1 1/2 måneds mellemrum de vidste posetiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.