Har mistet følelserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
2 synes godt om
6. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige kvinder 

sagen er den jeg har mistet følelserne for min søns far, men ved bare hvis jeg gøre det forbi med ham vil han kører psykisk på mig med han vil gøre skade på sig selv, han vil nok også tømme hele lejligheden selvom nogle af tingene ikke er hans, så kan virkelig ikke selv få mig selv til at gøre det forbi, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Er virkelig bange for at det hele bare skal gå i total lort 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

sagen er den jeg har mistet følelserne for min søns far, men ved bare hvis jeg gøre det forbi med ham vil han kører psykisk på mig med han vil gøre skade på sig selv, han vil nok også tømme hele lejligheden selvom nogle af tingene ikke er hans, så kan virkelig ikke selv få mig selv til at gøre det forbi, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Er virkelig bange for at det hele bare skal gå i total lort 

Hvad får dig til at tro at han vil reagere som du beskriver?

Kunne du evt starte ud med at prøve at tale med ham om at arbejde på jeres forhold? Også for jeres barns skyld så I kan se om følelserne kan genfindes?

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Hvad får dig til at tro at han vil reagere som du beskriver?

Kunne du evt starte ud med at prøve at tale med ham om at arbejde på jeres forhold? Også for jeres barns skyld så I kan se om følelserne kan genfindes?

Kender ham alt for godt. Så ved hvordan han er, de følelser er forsvundet og tror ikke de kan genfindes igen, han skal altid blive skide sur hvis jeg vil i byen som sker næsten aldrig, eller hvis jeg vil ud uden vores barn og han skal tage sig af sit eget barn er det også et mega problem, for nogle måneder siden skulle jeg ud med min bedste veninde som han ikke kan li, også gik han helt amok og slog faktisk op, men skrev han ville tage alle tingene osv, 

Anmeld Citér

6. maj 2015

jenny4

Anonym skriver:

Kender ham alt for godt. Så ved hvordan han er, de følelser er forsvundet og tror ikke de kan genfindes igen, han skal altid blive skide sur hvis jeg vil i byen som sker næsten aldrig, eller hvis jeg vil ud uden vores barn og han skal tage sig af sit eget barn er det også et mega problem, for nogle måneder siden skulle jeg ud med min bedste veninde som han ikke kan li, også gik han helt amok og slog faktisk op, men skrev han ville tage alle tingene osv, 

Han lyder meget umoden.. Hvor længe har i været sammen?

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Han lyder meget umoden.. Hvor længe har i været sammen?

Det er han også, vi skulle nok ikke have haft et barn sammen det har han slet ikke været klar til. vi har været sammen i 2.5 år 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Magsen

Anonym skriver:

prøv at sige precis det der til ham  
At du tænker over at slå op pga. alle de der ting, så måske han kan ændre dem  

Anmeld Citér

9. maj 2015

loop

Anonym skriver:

Hvordan går det, er du kommet nærmere en beslutning?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.