Endelig skal vi prøve igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
6 svar
3 synes godt om
6. maj 2015

Mullesmith

Hej alle det er længe siden. Jeg har tvillingerne Sofus og Emil fra november 2010 og vi har nu endelig mod på at prøve igen da jeg føler mig så snydt for at være "alm" gravid og også føde normalt da jeg fik kejsersnit første gang. Fik dog to sunde og raske drenge på 3340g og 3470g og vi var hjemme efter 4 dage på barselsgangen. Håber jeg får en drømmehraviditet og nem fødsel her anden gang og ikke mindst en sund og lækker baby. Sidst tog det 5mdr at blive gravid, spændt på hvor hurtigt det går denne gang. Kram til alle. Vedhæfter lige et billede af mine dejlige Twins 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

HVPigen

Mullesmith skriver:

Hej alle det er længe siden. Jeg har tvillingerne Sofus og Emil fra november 2010 og vi har nu endelig mod på at prøve igen da jeg føler mig så snydt for at være "alm" gravid og også føde normalt da jeg fik kejsersnit første gang. Fik dog to sunde og raske drenge på 3340g og 3470g og vi var hjemme efter 4 dage på barselsgangen. Håber jeg får en drømmehraviditet og nem fødsel her anden gang og ikke mindst en sund og lækker baby. Sidst tog det 5mdr at blive gravid, spændt på hvor hurtigt det går denne gang. Kram til alle. Vedhæfter lige et billede af mine dejlige Twins 

Krydser for jer! 

Sikke nogle lækre drenge!! 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mullesmith

HVPigen skriver:

Krydser for jer! 

Sikke nogle lækre drenge!! 

Tak er også helt oppe at køre over det hihi  prøver også på lige at smide 5 kg imens vi venter på at der er "held i sprøjten" hehe skal ikke tage 30kg på igen denne gang og ende på 132kg  vejer heldigvis "kun" 89kg nu og ikke 104 som da jeg blev gravid sidst 

Anmeld Citér

6. maj 2015

HVPigen

Mullesmith skriver:

Tak er også helt oppe at køre over det hihi  prøver også på lige at smide 5 kg imens vi venter på at der er "held i sprøjten" hehe skal ikke tage 30kg på igen denne gang og ende på 132kg  vejer heldigvis "kun" 89kg nu og ikke 104 som da jeg blev gravid sidst 

Hold da op et flot vægt tab! jeg kender det alt for godt vi ventede på ønske babyen i 3,5 år inden der var gevinst! jeg har også været stor og været helt oppe på 101 kg . Jeg tabte mig 12 kg inden gravidteten og da jeg testede positivt vejede jeg godt og vel 87 kg.. 
nu jeg i uge 30 på fredag og har kun taget 2 kg på! det syntes jeg godt man må være stolt over! og jeg spiser ellers godt til den! 

Det da slet ikke noget at sige til du er helt oppe og køre!! 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mullesmith

HVPigen skriver:

Hold da op et flot vægt tab! jeg kender det alt for godt vi ventede på ønske babyen i 3,5 år inden der var gevinst! jeg har også været stor og været helt oppe på 101 kg . Jeg tabte mig 12 kg inden gravidteten og da jeg testede positivt vejede jeg godt og vel 87 kg.. 
nu jeg i uge 30 på fredag og har kun taget 2 kg på! det syntes jeg godt man må være stolt over! og jeg spiser ellers godt til den! 

Det da slet ikke noget at sige til du er helt oppe og køre!! 

Det er da skide godt klaret med kun 2kg  du vejer helt sikkert mindre efter fødsel end da du blev gravid, super dejligt 

Anmeld Citér

6. maj 2015

HVPigen

Tusind tak!!! 

Ja jeg vil ihvertefald gerne have det væk igen og endnu længere ned! 

Folk siger amning og masser af gå ture er vejen frem! det håber jeg måske der vil virke for mig også! jeg er virkelig ikke god til og spise sundt da jeg er så MEGA kræsen 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mullesmith

HVPigen skriver:

Tusind tak!!! 

Ja jeg vil ihvertefald gerne have det væk igen og endnu længere ned! 

Folk siger amning og masser af gå ture er vejen frem! det håber jeg måske der vil virke for mig også! jeg er virkelig ikke god til og spise sundt da jeg er så MEGA kræsen 

Jeg spiser bare lidt flere grøntsager og frugt og så vejer jeg min mad og taster det ind i madlog.dk på mobilen, så prøver jeg på den måde at holde styr på at jeg ikke får for mange kcal og det virker rigtig godt, jeg kan jo stadig spise kage og slik bare jeg vejer det og ikke overskrider mit daglige behov. Jeg er mest dårlig til at dyrke motion, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.