Jeg er meget bekymrede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
13 svar
2 synes godt om
6. maj 2015

MyLove E

Hej. 

I mandags skrev jeg om min søn på 4, som var syg. Opkast, diarré og feber.

Søndag stod den på opkast hele dagen. Mandag lå han bare helt slap og ville INGENTING.

I går var der så lidt mere liv i ham og han virke til at Være i bedring. Så vi besluttede os for at jeg kunne godt tage til noget gruppe terapi jeg går til om onsdagen, og så blev han passet ved min moster. 

Den første time ude ved hende sov han bare men så vågne han helt ulykkelig op. Hun ringede efter mig, da han ikke kunne trøstes.

Han er på ingen måde som han plejer hellere ikke hvis samlinger med når han ellers har Været syg.

Vi må ikke røre ham og helst Heller ikke snakke til ham. Han vil se tv i 5min og så skal det slukkes så han kan sove igen. Sådan har det Været siden i mandags... 

Vi skal til læge nu her. Jeg ringe og hun synes han lød i bedring da han ikke har feber mere.

Hun synes jeg skulle se an, hvis jeg var tryg ved det. Men det er jeg ikke, han er VIRKELIG skidt.

Jeg er så bange for min lille dreng 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvis han ikke er sig selv er det da Afsted med jer. 

Kan jo være ham udover det lægger på vippen til dehydrering. Oveni at stimuli ikke er helt til at overskue er vel også et mega tegn på knægten er totalt udkørt. 

Afsted få ham tjekke i ro og mag og få ro på igen. Synd hvis han skal omkring vagtlægen med ventetid i ventelokale m.m 

Anmeld Citér

6. maj 2015

loop

MyLove E skriver:

Hej. 

Søndag stod den på opkast hele dagen. Mandag lå han bare helt slap og ville INGENTING.

I går var der så lidt mere liv i ham og han virke til at Være i bedring. Så vi besluttede os for at jeg kunne godt tage til noget gruppe terapi jeg går til om onsdagen, og så blev han passet ved min moster. 

Den første time ude ved hende sov han bare men så vågne han helt ulykkelig op. Hun ringede efter mig, da han ikke kunne trøstes.

Han er på ingen måde som han plejer hellere ikke hvis samlinger med når han ellers har Været syg.

Vi må ikke røre ham og helst Heller ikke snakke til ham. Han vil se tv i 5min og så skal det slukkes så han kan sove igen. Sådan har det Været siden i mandags... 

Vi skal til læge nu her. Jeg ringe og hun synes han lød i bedring da han ikke har feber mere.

Hun synes jeg skulle se an, hvis jeg var tryg ved det. Men det er jeg ikke, han er VIRKELIG skidt.

Kan han drikke noget, og holde det nede?

Hvad er du bange for der er galt med ham?

Anmeld Citér

6. maj 2015

Fremad

Åh det lille pus skal da tjekkes... Idag...du som mor ved bedst hvordan han plejer at være og ringer dine alarm klokker så skal du holde ved din mavefornemmelse.....

Nu ved jeg at du bor i nærheden af mig, og har du den nye kvindelige læge SÅ BANK I bordet... Jeg har desværre mistet tilliden til hende....

Anmeld Citér

6. maj 2015

MyLove E

årgang84 skriver:

Hvis han ikke er sig selv er det da Afsted med jer. 

Kan jo være ham udover det lægger på vippen til dehydrering. Oveni at stimuli ikke er helt til at overskue er vel også et mega tegn på knægten er totalt udkørt. 

Afsted få ham tjekke i ro og mag og få ro på igen. Synd hvis han skal omkring vagtlægen med ventetid i ventelokale m.m 

Tak.. Han er bare ikke den dreng han plejer...

Anmeld Citér

6. maj 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
MyLove E skriver:

Tak.. Han er bare ikke den dreng han plejer...

Nej men så det også her jeg ville få ham tjekket. Når du kender hans "" sygdoms billede ""

Anmeld Citér

6. maj 2015

4kløver

MyLove E skriver:

Hej. 

Vil sige til min læge at hun skulle se på ham. Min datter havde også et par dage med opkast og gad ikke at spise særlig meget. Hun begyndte så at spise lidt om weekenden og lidt opkast søndag efter aftensmad. Mandag morgen bliver hun hjemme og jeg lader hende sov længe. Da hun står op hænger hun lidt og så begynder det. Hun falder om op til flere gange og vi kan næsten ikke få kontak og ringer så 112 og så afsted på sygehuset. Hendes blodsukker var så langt nede at det var godt vi kom for det kunne ha gået helt galt.. Så nu holder jeg øje hver gang hun bare er lidt slap så bliver der taget blodsukker.. Måske jeg er hys men aldrig om jeg vil opleve ens barn forsvinde for en igen.

Anmeld Citér

6. maj 2015

MyLove E

sscm skriver:

Åh det lille pus skal da tjekkes... Idag...du som mor ved bedst hvordan han plejer at være og ringer dine alarm klokker så skal du holde ved din mavefornemmelse.....

Nu ved jeg at du bor i nærheden af mig, og har du den nye kvindelige læge SÅ BANK I bordet... Jeg har desværre mistet tilliden til hende....

Tak 

Anmeld Citér

6. maj 2015

MyLove E

Så er vi kommet hjem igen. Han er bare ramt af en virus. Han var fin, alt så fint ud vi skulle bare være tålmodighed! 

Anmeld Citér

6. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
MyLove E skriver:

Så er vi kommet hjem igen. Han er bare ramt af en virus. Han var fin, alt så fint ud vi skulle bare være tålmodighed! 

Det var godt du fik ham tjekket!! God bedring med ham! X

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.