Jeg er vist gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. maj 2015

Shiaz

Ja, øøhh.. Jeg er vist nok gravid..

Jeg har de sidste par dage forventet min menstruation. I går kom der lidt brunligt udflåd, så jeg tænkte at den var god nok. Men da der ikke var sket mere i dag, besluttede jeg at tage en test - mest for at forsikre mig selv om, at mens nok var lige på trapperne. Men til min store overraskelse kom der ikke én, men to lyserøde streger til syne 

Så nu er jeg helt rundt på gulvet. Jeg havde faktisk ikke regnet med en graviditet, så den skal vist lige ind og vende.. 

Min kæreste og jeg har i forvejen et barn på 1,4 år og havde egentlig aftalt at påbegynde PB til oktober/november, da det passede ind med en barsel osv. Men nu ser det hele jo pludselig anderledes ud  Mon ikke vi får løst puslespillet når nyheden lige har fået lov at lande.. 

Hvad siger i? Er den god nok? (foto vedhæftet i kommentar). 

Andre der har børn med en aldersforskel på ca. 2 år? og hvordan har det fugeret? 

Puha, det er helt skørt at sidde med en positiv test. Jeg glæder mig til min kæreste kommer hjem, så jeg kan fortælle ham om min dag  Godt at han har tidligt fri!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Shiaz

Test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. maj 2015

MMOGM

Shiaz skriver:

Test 

Stort tillykke med graviditeten 

der er 21 mdr mellem mine børn, og ville da lyve hvis jeg sagde det ikke havde været hårdt!  I starten havde jeg utrolig dårlig samvittighed over for storebror, da han reagerede meget voldsomt. 

Men nu hygger de sig sammen, og er glade for hinanden. Så fortryder ikke vi har så kort imellem dem 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Shiaz

MMOGM skriver:

Stort tillykke med graviditeten 

der er 21 mdr mellem mine børn, og ville da lyve hvis jeg sagde det ikke havde været hårdt!  I starten havde jeg utrolig dårlig samvittighed over for storebror, da han reagerede meget voldsomt. 

Men nu hygger de sig sammen, og er glade for hinanden. Så fortryder ikke vi har så kort imellem dem 

Tusind tak for svar. Dejligt at høre, at det sagtens kan fungere rigtig godt! Puha, jeg kan kun forestille mig at det bliver hårdt med den lille krudtugle vi har nu 

Anmeld Citér

6. maj 2015

MMOGM

Shiaz skriver:

Tusind tak for svar. Dejligt at høre, at det sagtens kan fungere rigtig godt! Puha, jeg kan kun forestille mig at det bliver hårdt med den lille krudtugle vi har nu 

Hehe ja  men forhåbenligt får de en masse glæde af hinanden 

vi er selv igang med nr 3, og min søn er nu 2,7år og datter er 10mdr, så vi har åbenbart mod på at få kort tid mellem børnene igen  hahah 

Anmeld Citér

6. maj 2015

hekran

Der er 21, 23 og 26 måneder imellem vores fire trolde. Det er en GAVE for os og dem. Også hårdt, men ikke noget, vi tænker over

Tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.