Gravid på naturlig vis efter behandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har en søn, som snart bliver 1 år. Han er lavet i behandling, ved ICSI pga. min kærestes ekstremt nedsatte sædkvalitet. Vi måtte igen 3 forsøg før det lykkes. 

Sagen er så den, at jeg natten til søndag vågner op med kvalme, og kaster op resten af natten, hele søndagen og 1 gang natten til mandag. Min kæreste og jeg har spist det samme, så jeg tænker derfor ikke umiddelbart at det kan være madforgiftning. 

Søndag tog jeg en test, som var negativ. Dog begik jeg den dumme fejl, liiiiige at kigge på den igen, efter 1 times tid. Der var en svag streg. Dette gjorde jeg 2 gange søndag. Natten til mandag begyndte jeg at bløde, og jeg testede derfor ikke mere. 

I aftes stoppede min blødning pludselig, der har intet været siden og nu har jeg taget en ny test, som viser en svag streg indenfor tid (10 min). What? Jeg har lige bestilt clearblues digitale tests, de kommer først imorgen, men derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om andre har været i lign. situation? 

Hvis det var en bio, ville stregen vel ikke komme hurtigere end den gjorde i søndags inden jeg blødte? 

Jeg VED godt at I ikke kan svare på, om jeg er gravid eller ej, jeg søger blot andre, som måske kender lidt til min situation. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

LilleMie

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har en søn, som snart bliver 1 år. Han er lavet i behandling, ved ICSI pga. min kærestes ekstremt nedsatte sædkvalitet. Vi måtte igen 3 forsøg før det lykkes. 

Sagen er så den, at jeg natten til søndag vågner op med kvalme, og kaster op resten af natten, hele søndagen og 1 gang natten til mandag. Min kæreste og jeg har spist det samme, så jeg tænker derfor ikke umiddelbart at det kan være madforgiftning. 

Søndag tog jeg en test, som var negativ. Dog begik jeg den dumme fejl, liiiiige at kigge på den igen, efter 1 times tid. Der var en svag streg. Dette gjorde jeg 2 gange søndag. Natten til mandag begyndte jeg at bløde, og jeg testede derfor ikke mere. 

I aftes stoppede min blødning pludselig, der har intet været siden og nu har jeg taget en ny test, som viser en svag streg indenfor tid (10 min). What? Jeg har lige bestilt clearblues digitale tests, de kommer først imorgen, men derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om andre har været i lign. situation? 

Hvis det var en bio, ville stregen vel ikke komme hurtigere end den gjorde i søndags inden jeg blødte? 

Jeg VED godt at I ikke kan svare på, om jeg er gravid eller ej, jeg søger blot andre, som måske kender lidt til min situation. 

Min kæreste har har også meget nedsat sædkvalitet efter et sygdomsforløb med fjernelse af den ene testikel (tests gennem et halvt år viste et niveau på 100.000 oprenset) og vi var også i ICSI behandling.

Men i et forsøg hvor jeg kun havde 1 æg til udtagning, som på den baggrund blev afbrudt, præseterede han at få det æg befrugtet selv mod alle odds og nu er jeg 9+6.

Så selvom odds'ne ikke er gode, så er der jo stadig en chance, når der er sædceller

Jeg har ingen erfaringer med bio, men der er jo aldrig garantier i en graviditet, så du kan lige så godt vælge at nyde, at du nu er gravid igen!! For en streg er altså en streg, også selvom den er meget svag! Og jeg ved godt, at det er lettere sagt end gjort, jeg turde selv ikke håbe for meget, inden jeg havde set hjerteblink

Et stort tillykke herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.