Vil lige starte med at give dig en kæmpe krammer, for Gud hvor har jeg stået i din situation 
nemlig det at opleve at barnløsheden tære på en, både fysisk og i den grad psykisk og så gang på gang få at vide fra omverdnen(selvom man jo godt ved det) at man er for tyk til at blive mor.
jeg startede i 2010 ved en gynækolog som skulle udrede mig og min kæreste for barnløshed, jeg har pco kæresten fejler intet.
i over et år gik jeg til undersøgelser ved ham hvor jeg første gang fik at vide at jeg ikke var et håbløst tilfælde men det ville være godt hvis jeg tabte 10 kg. Okay jeg gik hjem og arbejde på sagen, kom til konsultation knap 3 måneder senere vægten sagde minus 16,2 kg , var pavestolt og troede oprigtigt at nu skulle vi igen for havde jo tabt mere end det jeg skulle ,. Gynækologen sagde ja men det var jo flot, så kan du jo godt tabe 20-30 kg mere fordi er jo stadig alt for stor til at jeg vil gøre noget
min startvægt var på det tidspunkt 119 kg og et BMI på 37,?
Jeg var knust, jeg følte jeg blev ved at kæmpe men jeg kunne bare ikke mere. Jeg knoklede hele det år for at tabe mig, men psyken fik ram på mig og fik en depression.
jeg blev efter eget ønske henvist til et andet behandlingssted i dec 2012 . En dejlig dejlig mand som roste mig for mit arbejde, og han ville gerne hjælpe os. Efter blot 3 måneder ved ham uden yderligere vægttab og med to insemineringer blev jeg gravid og fødte en dejlig dreng november 13.
det har været en sej kamp, jeg døjer stadig med mig selv og min vægt og er bange for at skulle tilbage i behandlingsverdenen..
Men det hjælper at få snakket om det. For det er ikke så let bare at tabe sig når er træt af det hele,
nu er jeg igen igang med et større vægttab, ja livsstilsændring og de første 10 kg er smidt, og jeg har lavet mig nogle mål oppe i hovedet og meget af det som motivere mig er at få flere børn, være en mere aktiv mor osv.
tænk på at du har den største motivation af alle, nemlig at blive gravid og få ønskebarnet. Ville du måske kunne kontakte en diætist som kunne hjælpe lidt, her er det en hjælp at der bliver ført lidt kontrol med mig så jeg ikke "snyder" mig selv.
ønsker dig al mulig held og lykke og håber du meget snart bliver gravid