Så fik Emil jo dræn i i går og det gik jo fint med det bortset fra ham lægen. Han er meget mor syg efter det, og har så samlet en forkølelse op, så han hoster en del.
Nu håber vi at der ikke bliver mere med ham forløbeligt og de dræn bliver hvor de skal for nu er det tid for mig at jeg kan pleje mit eget helbred lidt nu.
Har været så meget med Emil at jeg ligesom har lagt det lidt på køl. De piller jeg har fået virker fint på mine ben om natten, men døjer stadig en del med dem om dagen, lægen forslog at jeg kunne tage 2 om dagen nogen gange men det har jeg bare ikke lyst til.
Var nede ved lægen i tirsdags og få en snak og han sagde at nu havde vi jo nogenlunde styr på det med mine ben så nu skulle vi videre til næste, min træthed. Jeg er så træt og uoplagt det er helt vildt, når jeg når midt på dagen er jeg færdig, føler mine øjne bliver total underlige, virkelig ulækkert og ubehageligt, når jeg får det sådan så går jeg ligesom også ind i mig selv, altså høre ikke efter hvis der bliver snakket til mig fordi jeg jo bare sidder og stener i mine egne tanker.
Så fik taget nogle blodprøver, de mere alm var der svar på i går og de var fine, men de mere specielle han tog er der nok først mandag, så er meget spændt, og på en eller anden måde så ønsker jeg der er noget, for så er der jo et svar på hvad det er.
Tirsdag skal jeg til jobsamtale så det bliver spændende og vil jo gerne være oplagt er kl 14 og ved den tid er jeg som regl godt udkørt, så håber det går .
Anmeld