Tid til at tænke på sig selv nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Vingummien

Så fik Emil jo dræn i i går og det gik jo fint med det bortset fra ham lægen. Han er meget mor syg efter det, og har så samlet en forkølelse op, så han hoster en del.
Nu håber vi at der ikke bliver mere med ham forløbeligt og de dræn bliver hvor de skal for nu er det tid for mig at jeg kan pleje mit eget helbred lidt nu.

Har været så meget med Emil at jeg ligesom har lagt det lidt på køl. De piller jeg har fået virker fint på mine ben om natten, men døjer stadig en del med dem om dagen, lægen forslog at jeg kunne tage 2 om dagen nogen gange men det har jeg bare ikke lyst til.
Var nede ved lægen i tirsdags og få en snak og han sagde at nu havde vi jo nogenlunde styr på det med mine ben så nu skulle vi videre til næste, min træthed. Jeg er så træt og uoplagt det er helt vildt, når jeg når midt på dagen er jeg færdig, føler mine øjne bliver total underlige, virkelig ulækkert og ubehageligt, når jeg får det sådan så går jeg ligesom også ind i mig selv, altså høre ikke efter hvis der bliver snakket til mig fordi jeg jo bare sidder og stener i mine egne tanker.
Så fik taget nogle blodprøver, de mere alm var der svar på i går og de var fine, men de mere specielle han tog er der nok først mandag, så er meget spændt, og på en eller anden måde så  ønsker jeg der er noget, for så er der jo et svar på hvad det er.

Tirsdag skal jeg til jobsamtale så det bliver spændende og vil jo gerne være oplagt er kl 14 og ved den tid er jeg som regl godt udkørt, så håber det går .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Sweet1978

Krydser for din jobsamtale...

Alt det andet vidste jeg slet ikke og vil da lige komplimentere: mærkede ikke noget idag, så enten har du haft en god dag "ikke pga. mig" mener sygdomme kan jo svinge så på den måde god helbred. Havde du en død periode viste du det ikke - smil.

Men ja man skal huske sig selv for har man det ikke godt kan man i sidste ende ikke give sine børn det bedste så selvfølgelig skal der styr på det . Forstår godt din holdning, man ønsker selvføgelig aldrig at være syg, det er jo heller ikke det du mener når du siger du håber der er noget. Men at nu hvor du har gener vil du gerne have en forklaring og at man rent faktisk ved hvad man skal gøre derfra.

Krydser for det hele, du skal have det godt og fortjener det bedste.

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Krydser for din jobsamtale...

Alt det andet vidste jeg slet ikke og vil da lige komplimentere: mærkede ikke noget idag, så enten har du haft en god dag "ikke pga. mig" mener sygdomme kan jo svinge så på den måde god helbred. Havde du en død periode viste du det ikke - smil.

Men ja man skal huske sig selv for har man det ikke godt kan man i sidste ende ikke give sine børn det bedste så selvfølgelig skal der styr på det . Forstår godt din holdning, man ønsker selvføgelig aldrig at være syg, det er jo heller ikke det du mener når du siger du håber der er noget. Men at nu hvor du har gener vil du gerne have en forklaring og at man rent faktisk ved hvad man skal gøre derfra.

Krydser for det hele, du skal have det godt og fortjener det bedste.

Er ikke så galt når der sker noget, men havde faktisk da vi lige havde sat os ved cafeen, blev lidt mere stille et par minutter hehe, men dejligt du ikke sådan kunne mærke det.

Ville være skønt bare at vide lidt om det, men kan jo være så meget.

hehe kan se du er kommer bagefter pga os

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

Held og lykke med Jobsamtalen....

Glæder mig til om 15 dage...

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Held og lykke med Jobsamtalen....

Glæder mig til om 15 dage...

Ja det skal nok blive rigtig hyggeligt

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ja det skal nok blive rigtig hyggeligt

Jah, Glæder mig helt vildt... Bare jeg ikke er sådan en genert lille pige når jeg ankommer... ej tror jeg nu ikke jeg er...

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jah, Glæder mig helt vildt... Bare jeg ikke er sådan en genert lille pige når jeg ankommer... ej tror jeg nu ikke jeg er...

Arh er jo kun mig, og er slet ikke skræmmende eller....

Er nok ikke så slemt når vi kun er 2, og de små self hehe.

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Arh er jo kun mig, og er slet ikke skræmmende eller....

Er nok ikke så slemt når vi kun er 2, og de små self hehe.

Nej det er jo det... Tror slet ikke der problemer med at snakke...

Forresten - Hvad job er det du skal til samtale om?

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nej det er jo det... Tror slet ikke der problemer med at snakke...

Forresten - Hvad job er det du skal til samtale om?

Tror jeg heller ikke det bliver

"bare" et rengørings job er et fast job så håber lidt at det gir noget.

Anmeld

11. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Tror jeg heller ikke det bliver

"bare" et rengørings job er et fast job så håber lidt at det gir noget.

Det bliver spændende... Krydser alt hvad jeg kan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.