Træning efter insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. maj 2015

FrkHS

Der er så utrolig mange holdninger til det og Google gør ikke en mere klog, så vil høre hvad jeres holdning til træning efter insemination er?

Jeg er normalt ret aktiv. Løber/laver cardio træning en 5-6 gange om ugen. Ved godt denne nok ikke er hensigtsmæssigt efter en insemination, men hvad er jeres holdning generelt til træning efter man er insemineret?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

esioul

FrkHS skriver:

Der er så utrolig mange holdninger til det og Google gør ikke en mere klog, så vil høre hvad jeres holdning til træning efter insemination er?

Jeg er normalt ret aktiv. Løber/laver cardio træning en 5-6 gange om ugen. Ved godt denne nok ikke er hensigtsmæssigt efter en insemination, men hvad er jeres holdning generelt til træning efter man er insemineret?  

Jeg har arbejdet (fysisk hårdt job), men holdt pause fra træning indtil testdag

Anmeld Citér

5. maj 2015

FrkHS

esioul skriver:

Jeg har arbejdet (fysisk hårdt job), men holdt pause fra træning indtil testdag

Jeg tænker "træning" kunne være bare at sidde på en cykel eller en crosstrainer og jogge lidt derudaf. 

Når kroppen er vant til aktivitet med rimelig høj intensitet, så burde den vel ikke tage skade af at blive rørt lidt.. eller? 

Anmeld Citér

5. maj 2015

esioul

FrkHS skriver:

Jeg tænker "træning" kunne være bare at sidde på en cykel eller en crosstrainer og jogge lidt derudaf. 

Når kroppen er vant til aktivitet med rimelig høj intensitet, så burde den vel ikke tage skade af at blive rørt lidt.. eller? 

Nej bestemt ikke. 

Tror bare man skal lytte til kroppen og ikke overbelaste for meget. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Putomanen

Jeg fik at vide at jeg skulle holde mig fra ridning og meget hård sport, hvor pulsen kommer rigtig højt op. Det var dog ved ICSI.

Jeg trænede normalt, uden at give den alt for meget gas. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

FrkHS

Putomanen skriver:

Jeg fik at vide at jeg skulle holde mig fra ridning og meget hård sport, hvor pulsen kommer rigtig højt op. Det var dog ved ICSI.

Jeg trænede normalt, uden at give den alt for meget gas. 

Super  

Så vil jeg tage ud og få rørt benene lidt i morgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.