hjælp til graviditet efter vasektomi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg håber på lidt hjælp herinde da jeg har googlet og googlet og ikke rigtig kan finde noget svar. Jeg er anonym, da jeg ikke ønsker at andre end min kæreste og jeg kender til at vi gerne vil have et barn

Min kæreste blev steriliseret for 10 år siden da ham og hans ex ikke ønskede flere børn - de blev dog skilt og nu har vi snakket om mulighederne for at vi kan få et barn sammen. Jeg har læst mig frem til at der godt kan "trækkes" sæd ud fra testiklerne som "virker", men er det noget vi selv skal betale? Min logik siger mig at vi selvfølgelig selv skal betale hele gildet, men så synes jeg at jeg læste at vi har tre forsøg eller sådan noget i den stil når vi ikke har nogen børn sammen - er der nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg håber på lidt hjælp herinde da jeg har googlet og googlet og ikke rigtig kan finde noget svar. Jeg er anonym, da jeg ikke ønsker at andre end min kæreste og jeg kender til at vi gerne vil have et barn

Min kæreste blev steriliseret for 10 år siden da ham og hans ex ikke ønskede flere børn - de blev dog skilt og nu har vi snakket om mulighederne for at vi kan få et barn sammen. Jeg har læst mig frem til at der godt kan "trækkes" sæd ud fra testiklerne som "virker", men er det noget vi selv skal betale? Min logik siger mig at vi selvfølgelig selv skal betale hele gildet, men så synes jeg at jeg læste at vi har tre forsøg eller sådan noget i den stil når vi ikke har nogen børn sammen - er der nogen, der kan hjælpe mig?

På forhånd tusind tak

Man kan bruge TESA, og da I ikke har børn sammen, skal I ikke selv betale ifølge gældende regler, men jeg er da også at den holdning, at det burde man.

Snak med jeres læge.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Man kan bruge TESA, og da I ikke har børn sammen, skal I ikke selv betale ifølge gældende regler, men jeg er da også at den holdning, at det burde man.

Snak med jeres læge.

Okay, tusind tak for svar

hvad er TESA? jeg er helt ny i alt det her...

Anmeld Citér

5. maj 2015

esioul

Anonym skriver:

Hejsa

På forhånd tusind tak

TESA er sædudtagning fra Bitestiklen. 

Og i skal ikke selv betale, når i ikke har børn i forvejen. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

TESA er sædudtagning fra Bitestiklen. 

Og i skal ikke selv betale, når i ikke har børn i forvejen. 

Nårh okay - tusind tak for hjælpen, det var gode nyheder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.