Erfaringer med elektrisk vs manuel brystpumpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. maj 2015

snuskesmor

Min datter på 4,5 måneder bliver fuldammet, og jeg skal tilbage på arbejde om to måneder, hvor hun skal være hjemme med far. Jeg ønsker at blive ved med at amme så lenge som muligt, og vil derfor pumpe ud en eller to gange om dagen mens jeg er på arbejde.

Jeg pumper allerede ud fra tid til anden hvis hun skal passes nogle timer, og jeg bruger en manuel Medela. Det går sådan set fint, men det er ikke altid jeg får så meget ud. Er der nogen, der har erfaring med, hvorvidt man får tømt bedre ud med en elektrisk pumpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

Sirius1981

Jeg følger lige 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Sissel

Jeg synes at en elektrisk er KLART bedre. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

snuskesmor

Sissel skriver:

Jeg synes at en elektrisk er KLART bedre. 

Tak for svar! Er den bedre til å få melk ut, eller mer komfortabel -- eller begge dele?

Anmeld Citér

5. maj 2015

lillespir26

Jeg bruge medela el pumpe den var jeg rigtigt glad for havde dog kun til pumpning på et bryst ad gangen ville klart anbefale den til dobbel side pumpning så skal du kun bruge 12 min og ikke 24 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Sissel

snuskesmor skriver:

Tak for svar! Er den bedre til å få melk ut, eller mer komfortabel -- eller begge dele?

Jeg synes den er klart bedre til at få mælken ud, derfor også mere komfortabel.. Det går hurtigt og man kan bare sætte den på og så læne sig tilbage. Jeg har set lidt film imens, så jeg har følt mig knapt så meget som en anden Maren malkeko

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.