Hvor tidligt mælk i brysterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.490 visninger
16 svar
2 synes godt om
5. maj 2015

Anonym trådstarter

Hejsa.... 

Hvor tidligt kunne i få mælk ud af brysterne? Er der nogen der har prøvet at få det i uge 2-3 ca??

Synes det er MEGET tidligt, og ved jo ikke engang om jeg er gravid!! Men kan få mælk ud af brysterne

nogle der har oplevet det? Og været gravide?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Hejsa.... 

Hvor tidligt kunne i få mælk ud af brysterne? Er der nogen der har prøvet at få det i uge 2-3 ca??

Synes det er MEGET tidligt, og ved jo ikke engang om jeg er gravid!! Men kan få mælk ud af brysterne

nogle der har oplevet det? Og været gravide?

Er du sikker på at det er mælk?

Jeg er ikke gravid og har aldrig været det, men jeg kan også få noget mælkeligne væske ud af min brystvorter især op til mens tidspunkt og også lidt omkring ÆL tidspunkt.

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Er du sikker på at det er mælk?

Jeg er ikke gravid og har aldrig været det, men jeg kan også få noget mælkeligne væske ud af min brystvorter især op til mens tidspunkt og også lidt omkring ÆL tidspunkt.

Det ligner råmælk, kan både få

klart væske og gulligt ud   Ammede min datter til hun var 2,5mdr og hun bliver snart et år, kunne få mælk ud et par måneder efter ammestop, men ellers ikke. Men nu kommer der igen noget ud. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det ligner råmælk, kan både få

klart væske og gulligt ud   Ammede min datter til hun var 2,5mdr og hun bliver snart et år, kunne få mælk ud et par måneder efter ammestop, men ellers ikke. Men nu kommer der igen noget ud. 

Hmm ja det ved så ikke mit er tykt klart og klistret fra det ene bryst og vandet med hvidt i og lidt mindre klistret fra det andet bryst min læge siger det er meget normalt og min mor sige hun også kan selv om det er over 20 år siden hun sidst ammede

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Hmm ja det ved så ikke mit er tykt klart og klistret fra det ene bryst og vandet med hvidt i og lidt mindre klistret fra det andet bryst min læge siger det er meget normalt og min mor sige hun også kan selv om det er over 20 år siden hun sidst ammede

Når okay, så må jeg bare vente og se det er tegn på mulig graviditet hehe men tak for dit svar

Anmeld Citér

5. maj 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Når okay, så må jeg bare vente og se det er tegn på mulig graviditet hehe men tak for dit svar

Jeg krydser  for dig, selv tak 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg krydser  for dig, selv tak 

Mange tak 

Anmeld Citér

5. maj 2015

April-baby

Jeg kunne dog ikke få mælk ud af mine bryster, men de var en del større end de plejede da jeg kunne teste positiv, og det gjorde jeg i uge 3+2 (:

Anmeld Citér

5. maj 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Jeg kunne dog ikke få mælk ud af mine bryster, men de var en del større end de plejede da jeg kunne teste positiv, og det gjorde jeg i uge 3+2 (:

Spændende, håber jeg er gravid, kan mærke der er lidt spændinger i mine bryster og har en smule kvalme. Men tør slet ikke håbe på noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.