13+1 og blødning? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
4 synes godt om
5. maj 2015

Logo

Jeg er i dag 13+1 og jeg er begyndt at bløde helt frisk blod.

jeg var til nf i går, der var alt fint, og vi fik en rigtig god risikovurdering. 

Jeg er helt forvirret, mon jeg er ved at abortere? 

Jeg ringer til lægen så snart han åbner her kl. 8. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2015

alenemor42

Hvor meget bløder du og har du ondt?

Anmeld Citér

5. maj 2015

Logo

alenemor42 skriver:

Hvor meget bløder du og har du ondt?

Lidt mere end en pletblødning men ikke lige så meget som menstruation. Jeg er øm og har enunderlig tyngdefornemmelse i underlivet, men ellers ingen smerter.

jeg har tidligere haft en sa, men den gang havde jeg heller ikke smerter i starten. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

alenemor42

Logo skriver:

Lidt mere end en pletblødning men ikke lige så meget som menstruation. Jeg er øm og har enunderlig tyngdefornemmelse i underlivet, men ellers ingen smerter.

jeg har tidligere haft en sa, men den gang havde jeg heller ikke smerter i starten. 

Det kan Være irriterede slimhinder, håber det bedste 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hike

Jeg begyndte at bløde lidt i uge 13. Jeg skulle først til NF 13+5 og der fandt vi ud af at blødningen kom fra en lille blodansamling i livmoderen. Helt ufarlig, og med tiden vil kroppen enten udstøde blodet ved en blødning, eller opsuge blodet i kroppen. 

Jeg var selvfølgelig i chok da jeg så blodet første gang, og var sikker på at jeg var ved at abortere. Men heldigvis var alt godt, og er nu i uge 24 med en dejlig livlig baby i maven 

Håber det bedste for dig  

Anmeld Citér

5. maj 2015

Logo

Hike skriver:

Jeg begyndte at bløde lidt i uge 13. Jeg skulle først til NF 13+5 og der fandt vi ud af at blødningen kom fra en lille blodansamling i livmoderen. Helt ufarlig, og med tiden vil kroppen enten udstøde blodet ved en blødning, eller opsuge blodet i kroppen. 

Jeg var selvfølgelig i chok da jeg så blodet første gang, og var sikker på at jeg var ved at abortere. Men heldigvis var alt godt, og er nu i uge 24 med en dejlig livlig baby i maven 

Håber det bedste for dig  

Tak.

blødningen er heldigvis stoppet igen, og lægen mente at jeg skulle se tiden an. Så det gør jeg. 

Anmeld Citér

5. maj 2015

lillespir26

Jeg havde blødning i uge 19 og 29 med min datter og hun er 3 mdr imorgen ring til Fødemodtagelse så vil de nok tjekke dig 

Anmeld Citér

5. maj 2015

Hike

Logo skriver:

Tak.

blødningen er heldigvis stoppet igen, og lægen mente at jeg skulle se tiden an. Så det gør jeg. 

Dejligt at høre   Mon ikke alt er helt som det skal være. For selvom man ikke forbinder blødning med en rask graviditet, så er der heldigvis undtagelser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.