Udflåd - ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. maj 2015

misscgn

Jeg beklager den måske lidt klamme tråd, men bliver nød til at hører om andre har oplevet lignende...

Jeg er gravid, 16+5 og jeg har psykopatisk meget udflåd. Det er så vildt at når jeg skal ud og tisse og trækker trusserne ned, så "sprøjter" det ud på mine bukser. Er det normalt at have virkelig meget udflåd når man er gravid eller??? Det skal lige sges det lugter ikke og er ikke misfarvet.

På forhånd tak for svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Mille123

misscgn skriver:

Jeg beklager den måske lidt klamme tråd, men bliver nød til at hører om andre har oplevet lignende...

Jeg er gravid, 16+5 og jeg har psykopatisk meget udflåd. Det er så vildt at når jeg skal ud og tisse og trækker trusserne ned, så "sprøjter" det ud på mine bukser. Er det normalt at have virkelig meget udflåd når man er gravid eller??? Det skal lige sges det lugter ikke og er ikke misfarvet.

På forhånd tak for svar.

Jeg har haft kraftigt øget udflåd siden jeg blev gravid... Enkelte gange i starten da alt endnu var usikkert var jeg sikker på at jeg var gang i en abortm da jeg kunne mærke, at set rendte ud af mig, dog var det altid udflåd  en af charmerende ved graviditet.... Det er meget normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.