krydser (og boller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. september 2009

oo

Så er det imorgen! det er RET spændende...jeg er meget parat og klar både fysisk og mentalt til at et nyt barn skal gro i mit hjerte og min mave.

Så vi krydser og fra imorgen klokken ca et, boller vi også men lige nu er vi i karantæne knaldningsmæssigt...det er lidt spøjst at vide, at det vi ikke. Men så er det jo godt at der kommer Talent 09...mæææh!

Jeg har haft besøg af en dejlig dejlig veninde idag og vi har saftereret hele eftermiddagen, så nu har jeg fem en halv flaske med blandet hjemmelavet saft fra bær fra haven - yderst tilfredsstillende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

mariamiss6

Du er simpelthen så morsom altså....

Held og lykke med det hele.... jeg krydser også for dig, ved ikke med bolleriet dog, det må tiden vise hehe....

Hvorfor er sex forbudt, når du endnu ikke er insemineret?

Anmeld

11. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Så er det imorgen! det er RET spændende...jeg er meget parat og klar både fysisk og mentalt til at et nyt barn skal gro i mit hjerte og min mave.

Så vi krydser og fra imorgen klokken ca et, boller vi også men lige nu er vi i karantæne knaldningsmæssigt...det er lidt spøjst at vide, at det vi ikke. Men så er det jo godt at der kommer Talent 09...mæææh!

Jeg har haft besøg af en dejlig dejlig veninde idag og vi har saftereret hele eftermiddagen, så nu har jeg fem en halv flaske med blandet hjemmelavet saft fra bær fra haven - yderst tilfredsstillende!

Ja det ER da spændende!
Krydser alt for jer!

Fandt et kanon sødt digt idag der fik mig til at tænke på dig og den lille blop der skulle have været.

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Jeg krydser osse fingre for jer... søde fjollehoved   

Anmeld

11. september 2009

sarahb

jeg krydser for bolle

Held og lykke... Håber der er bid denne gang det fortjener i

Anmeld

11. september 2009

oo

Søren må ikke få udløsning i 48 timer inden han skal aflevere sæd, så det er derfor. MEGA træls. Han går i karantæne samtidig med at jeg tager min ægløsningssprøjte og blir pumpet fuld af liderlighed, dybt dybt frustrerende!

årh, Tina, må jeg ikke høre digtet?

Anmeld

11. september 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

Søren må ikke få udløsning i 48 timer inden han skal aflevere sæd, så det er derfor. MEGA træls. Han går i karantæne samtidig med at jeg tager min ægløsningssprøjte og blir pumpet fuld af liderlighed, dybt dybt frustrerende!

årh, Tina, må jeg ikke høre digtet?

Arj det er jo ligefrem dryemishandling hehe....

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Krydser allt hvad der krydses kan og er spændt på jeres vegne

Må i huske at nyde hinanden

Anmeld

11. september 2009

Pige2009

Kanon humor Hvor er det altså bare spændende.

Held og lykke!!

Knus Linda

Anmeld

11. september 2009

dorthemus

Det lyder som en god plan....jeg  for bolle...hehe

Bare giv den heeele armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.