gravid og maling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. maj 2015

Karina1

Hej  

Jeg er lidt forvirret, må man bruge vandbaseret og svanemærket indendørs maling, når man er gravid?  /: tænker selvfølgelig at åbne alle vinduer i mens. Men min mor siger bestemt, at jeg ikke må male, fordi der er dampe fra malingen? /:

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Altså du må heller ikke drikke eller være i rum med en der ryger, du må heller ikke farve hår, drikke kaffe, spise tun...og en hel masse mere...

Men alt med måde. Hvis det ikke tager for lang tid og du kan sørge for gennemtræk, så kan jeg ikke se at det skulle ødelægge alle planer

ellers kan du jo altid høre hende ad om hun så ikke gør det

Anmeld Citér

4. maj 2015

alenemor42

Du må godt male med vandbaseret maling udluftning og lad være at sove i det

Anmeld Citér

4. maj 2015

Karina1

SDD skriver:

Altså du må heller ikke drikke eller være i rum med en der ryger, du må heller ikke farve hår, drikke kaffe, spise tun...og en hel masse mere...

Men alt med måde. Hvis det ikke tager for lang tid og du kan sørge for gennemtræk, så kan jeg ikke se at det skulle ødelægge alle planer

ellers kan du jo altid høre hende ad om hun så ikke gør det

Hun har sagt at, hun vil komme og gøre det, men jeg vil jo gerne hjælpe til, da det jo er vores hus men kan læse mig frem til på nettet, at gravide malere gerne må male med svanemærket vandbaseret akryl maling

Anmeld Citér

4. maj 2015

Karina1

alenemor42 skriver:

Du må godt male med vandbaseret maling udluftning og lad være at sove i det

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.