Feber og helt slap!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
4 svar
2 synes godt om
4. maj 2015

MyLove E

Øv Elias lagde sig i går med opkast hele dagen. I dag har den så stået på feber mellem 38.7- 39.5, han er helt slap og har bare ligget på sofaen hele dag og sovet han har set lidt tv men siger hurtig at han gerne vil ha slukket igen. 

Han ligger bare, jeg har fået det som svare til et helt glas saftevand i ham, 1 pølse og lidt melon.

Der er kontakt men ikke meget..

Skal jeg bare se an til i morgen og så kontakte egen læge eller skal jeg gøre noget nu?

Han er 4 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

Ploffer

Jeg synes du skal give vagtlægen et kald. De kan bedre vurdere om han skal tilses 

God bedring med ham

Anmeld Citér

4. maj 2015

MyLove E

Ploffer skriver:

Jeg synes du skal give vagtlægen et kald. De kan bedre vurdere om han skal tilses 

God bedring med ham

Næste gang han vågner tager jeg temperatur igen og så overvejer jeg kraftigt at ringe

Anmeld Citér

4. maj 2015

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Øv Elias lagde sig i går med opkast hele dagen. I dag har den så stået på feber mellem 38.7- 39.5, han er helt slap og har bare ligget på sofaen hele dag og sovet han har set lidt tv men siger hurtig at han gerne vil ha slukket igen. 

Han ligger bare, jeg har fået det som svare til et helt glas saftevand i ham, 1 pølse og lidt melon.

Der er kontakt men ikke meget..

Skal jeg bare se an til i morgen og så kontakte egen læge eller skal jeg gøre noget nu?

Han er 4 år

De henviser til denne side på lægevagtens hjemmeside:

http://www.sygeboern.dk/sygdom/feber

Som du beskriver det her, skal du kontakte en læge. Det kan sagtens være at de kan klare det over telefonen.

Anmeld Citér

4. maj 2015

MyLove E

Pikku Myy skriver:

De henviser til denne side på lægevagtens hjemmeside:

http://www.sygeboern.dk/sygdom/feber

Som du beskriver det her, skal du kontakte en læge. Det kan sagtens være at de kan klare det over telefonen.

Jeg har haft ringet og de synes vi skal komme ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.