Nogen der har prøvet det samme??? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer

Er der nogen af jer der har prøvet at gå 3 uger over forventet mens, uden at få en positiv test??

Jeg har snart taget en hel del tests men de viser negative..

Jeg har ikke rigtig nogle symptomer på at jeg er gravid, andet end at jeg har æde flip til tider og skal tisse utallige gange inden for et par timer.

Så tænkte jeg ville høre jer ad om der var/er nogen der har prøvet det samme og hvor længe der gik før i stod med en positiv test?

Knus den fortvivlende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2015

FN

Anonym skriver:

Hej de damer

Er der nogen af jer der har prøvet at gå 3 uger over forventet mens, uden at få en positiv test??

Jeg har snart taget en hel del tests men de viser negative..

Jeg har ikke rigtig nogle symptomer på at jeg er gravid, andet end at jeg har æde flip til tider og skal tisse utallige gange inden for et par timer.

Så tænkte jeg ville høre jer ad om der var/er nogen der har prøvet det samme og hvor længe der gik før i stod med en positiv test?

Knus den fortvivlende

Ja, der kan være så mange årsager til udebliven mens, træning, kroppens generelle sundhed, psykisk osv.. Men hvis du forsøger at blive gravid og/eller muligheden er der, så ville jeg da kontakte lægen og få ham til at tjekke det. Hos nogle går det ekstremt langsomt for kroppen at danne hcg og derfor kan nogle være længe om at teste positivt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.