Hej med jer 
Jeg håber, at I kan komme med lidt gode råd til min situation :-)
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 7 måneder nu, desværre uden held 
Vi er begge 24 år og jeg smed p-pillerne i marts 2014.
Jeg fik min mens kort tid derefter, men min cyklus er bare helt ustyrlig! Den har ligget på alt mellem 26-61 dage. Jeg er bange for, at jeg ikke har ægløsning, da min cyklus er så uregelmæssig.
Jeg har prøvet med ægløsningstests i flere måneder, men det har kun lykkedes mig at fange én positiv test. Kan jeg stole på, at jeg har haft ægløsning, når jeg havde en positiv test? Eller er de ikke altid helt pålidelige?
Derudover har jeg fået lavet en kegleoperation for svære celleforandringer i 2013, og jeg har læst, at alle slags operationer i underlivet (muligvis) kan mindske chancerne for en evt. graviditet (selvom der skrives mange steder, at kegleoperationer ikke påvirker chancerne for at opnå graviditet).
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over, at der ikke sker noget (det samme er min kæreste). Jeg ved godt, at 7 måneder slet ikke er længe at have prøvet, og at vi gerne skal have prøvet i 1-2 år før de fleste læger vil hjælpe os.
Men hvad er jeres råd? Bør jeg kontakte lægen nu? Har jeg grund til at kontakte lægen nu? Eller skal jeg vente længere tid? 
Tak fordi i læste mit indlæg. 
Kærlig hilsen ...
Anmeld
Citér