Det var s*** alvorligt det møg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Brumbassen

Så er jeg hjemvendt fra hvidovre, efter at få undersøgt klør + udslæt på hænder og fødder..
Først bliver man sendt hjem med beskeden, det er nok ikke noget bare gå hjem.
Så ringer de 3 timer senere og siger kom da lige tilbage, det er nok lidt alvorligt.

Også ender man med beskeden, for højt levertal, daglig medicin ugentlig tjek og en fødsel der skal sættes igag 14 dage før tid....

Det var en hård kamel at sluge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

mor_sabina

Brumbassen skriver:

Så er jeg hjemvendt fra hvidovre, efter at få undersøgt klør + udslæt på hænder og fødder..
Først bliver man sendt hjem med beskeden, det er nok ikke noget bare gå hjem.
Så ringer de 3 timer senere og siger kom da lige tilbage, det er nok lidt alvorligt.

Også ender man med beskeden, for højt levertal, daglig medicin ugentlig tjek og en fødsel der skal sættes igag 14 dage før tid....

Det var en hård kamel at sluge...

Puha ja det er ikke den bedste nyhed på en fredag.. Men jeg havde en kollega der oplevede det samme og hendes barn er sundt og raskt hvis det kan være et lille plaster på såret!?
Held og lykke herfra

Anmeld

11. september 2009

mariamiss6

Pyha, det var ikke så godt.... Til gengæld får du så lov at se din lækre baby 14 dage før tid...

Anmeld

11. september 2009

Brumbassen

mor_sabina skriver:

Puha ja det er ikke den bedste nyhed på en fredag.. Men jeg havde en kollega der oplevede det samme og hendes barn er sundt og raskt hvis det kan være et lille plaster på såret!?
Held og lykke herfra

Altid rart at høre at man ikke er alene og at andre har prøvet det og det er gået godt..

Det er bare ikke det man forventer, og det er "bare" mig som skal vende mig til tanken og følelsen af at det bliver før tid og frygten for det hele ikke går som det skal.. Men det er vel "bare" det bekymrende mor-Gen det kommer op i en

Anmeld

11. september 2009

Vingummien

Det er jeg da ked af at høre, ikke en fed besked at få.

Men dejligt der bliver gjort noget ved det og de ikke holdte fast i det første med at der ingenting var galt. Så det er da noget du kan være glad for.

Og ja du ser vidunderet før tid

Anmeld

11. september 2009

Ni-ko-li-ne

er det svangerskabsforgiftning?

det er fandme trist.... god bedring!

Anmeld

11. september 2009

Mumto3

Jeg har to veninder, den ene har 2 børn og den anden har 3 børn, og de havde ved alle deres graviditeter har de haft forhøjet levertal. Specielt den ene var skræmt fra vid og sans første gang hun fik beskeden. Men det er gået godt med alle børnene, og det vist også mest i gamle dag det gik galt, fordi man dengang ikke var så opmærksom på det som i dag.

De har også haft nogle rigtige dejlige og stille og rolige fødseler. De er blevet sat i gang med stikpiller, og det er bare gået rigtig godt!

Held og lykke med det, og tænk så på, at du får DEN LÆKRESTE LILLE BABY UD, og en med masser af fosterfedt!!! Det har jeg virkelig savnet med mine børn som jeg er gået over tiden med!!! (Fosterfedte er det der er med til at kick-starte produktionen af lykke og kærlighedshomon hos nybagte mødre!)

Anmeld

11. september 2009

Brumbassen

ka-ri-na skriver:

er det svangerskabsforgiftning?

det er fandme trist.... god bedring!

Nej "bare" forhøjet levertal.

Anmeld

11. september 2009

Ni-ko-li-ne

Brumbassen skriver:

Nej "bare" forhøjet levertal.

okay men det er da heller ikke rart!

Anmeld

11. september 2009

Lullaby

Jeg blev sat igang med Bella 1 uge før termin pga forhøjet levertal. Hun er en rask pige med ben i næsen og har ikke taget skade at jeg gik 3 mdr med forhøjet levertal. Bare rolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.